Przetargi.pl
„Przebudowa budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku Warmińskim”

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Aleksandra Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897678500
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    Aleksandra Świętochowskiego 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897678500
    REGON: 510743500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku Warmińskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” pracbudowlanych i instalacyjnych, poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowej (Projektu budowlanego i Projektuwykonawczego), a także zapewnienie niezbędnego wyposażenia związanego z funkcją obiektu oraz dopuszczenie doużytkowania powstałego w wyniku przeprowadzenia inwestycji Centrum Rehabilitacji i Aktywności Sportowej. Zamierzeniezakłada przebudowę budynku po byłej kotłowni i adaptację na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej.Niniejszy obiekt ma zapewnić aktywność sportową dla sportów walki, strzelectwa pneumatycznego oraz wspinaczki.Zamierzenie inwestycyjne będzie polegało na utwardzeniu terenu w celu zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów.Zagospodarowaniu górnych pomieszczeń na cele administracyjne. Wykorzystaniu oraz przystosowaniu pomieszczeńparterowych na potrzeby takich sportów jak: boks, zapasy, wspinaczka, strzelectwo pneumatyczne. Zamierzenie obejmujerównież wybudowanie pomieszczeń sanitarnych zapewniających zadbanie o podstawowe potrzeby fizjologiczne orazhigieniczne oraz możliwość odświeżenia się po sportach wymagających dużego wysiłku fizycznego. Przebudowa byłejkotłowni przewiduje wykonanie prac z branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej aby zapewnić sprawnefunkcjonowanie obiektu.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz zrealizowanie wszystkich prac w oparciu owykonaną dokumentację projektową, pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. w Programie Funkcjonalno - Użytkowymzwanym dalej (PFU) wraz z jego załącznikami, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ, w Specyfikacji Warunków Zamówienia(SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), którestanowią załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program InwestycjiStrategicznych – „Edycja Czwarta – Polskie Uzdrowiska”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25 000,00 złotych (słownie:dwadzieścia pięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskimw Banku Millennium S.A. Nr 13116022020000000061931481, z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa budynku po byłejkotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w LidzbarkuWarmińskim”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wPzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-4 , wykonawcaprzekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwaniedo upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że :a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych),b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemniniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 4 000 000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych),4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:a) wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:budowie budynku użyteczności publicznej i/lub przebudowie budynku użyteczności publicznej i/lub rozbudowie budynkuużyteczności publicznej wraz z instalacjami o powierzchni użytkowej minimalnej 400 m2 każda robota o wartościnie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto). b) Zamawiający żąda odWykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjamizawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcjęwymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następującewymagania:b 1) na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej):b 1.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branżykonstrukcyjno-budowlanej, koordynatora zespołu projektowego, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych doprojektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisówustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów.b 1.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branżysanitarnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 1.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branżyelektrycznej i elektroenergetycznej legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b 2) na etapie realizacji robótbudowlanych: b 2.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawobudowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów. b 2.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnićfunkcję kierownika robót branży sanitarnej- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 2. 3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branżyelektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Zamawiający dopuszcza łączeniekilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku wymaganych uprawnień.4. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Osoby, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b i które uzyskały kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w Rzeczypospolitej Polskiej, muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego iubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje im prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117). Uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnych przepisów, powinny być zgodne zustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.).Oprócz osób, o których mowa wyżej, w wykonaniu zamówienia mogą wziąć udział również osoby, będące obywatelamiinnych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zwanych dalej „państwami członkowskimi”,spełniający wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), aw szczególności w art. 12a oraz w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwEuropejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a orazinnych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Na podstawie art. 104ustawy Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lubstwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będącepodstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiedniekwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.6. Wymienione w ust. 2 pkt 4 lit. b osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy ipowinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego... CIĄG DALSZY W ROZDZIALE VII SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach