Przetargi.pl
Przebudowa budynku gminnej biblioteki publicznej w Wierzbinku

Gmina Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62619 Sadlno, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 611 380 , fax. 632 611 381
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbinek
    Plac Powstańców Styczniowych 110
    62619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 632 611 380, fax. 632 611 381
    REGON: 31101933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gminnej biblioteki publicznej w Wierzbinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowane roboty mają za zadanie: -przywrócić wartość użytkową części obiektu przeznaczonej dla potrzeb biblioteki, -zapewnić spełnienie wymogów zawartych w warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki, -przystosować pomieszczenia biblioteki do korzystania z niej przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich (pokonanie barier architektonicznych, sanitariat dla niepełnosprawnych, wewnętrzna komunikacja), -przystosować stanowisko parkingowe oraz dojazd i wjazd do budynku (podnośnik) dla osób niepełnosprawnych, -umożliwić korzystanie przez czytelników z urządzeń audiowizualnych (rzutnik, ekran), stanowisk komputerowych, internetu i czytelni, -zapewnić dzieciom przychodzącym z czytelnikami zabawę w kąciku edukacyjnym (tablica suchościeralna, tablica kredkowa, stolik, krzesełka, zabawki, kredki itp.), -przystosować pomieszczenie magazynowe w piwnicy dla magazynu rzadko wypożyczanych książek, -uporządkować otoczenie zewnętrzne biblioteki poprzez wykonanie robót umożliwiających dojście do magazynu książek w piwnicy, wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych oraz ustawienie dla czytelników dwóch ławeczek wkomponowanych w niską zieleń, -zastosować urządzenia fotowoltaiczne na części dachu budynku po naprawie pokrycia dachowego (pokrycie jednowarstwowo papą termozgrzewalną wierzchniego krycia ponieważ po zamontowaniu urządzeń fotovoltaicznych byłyby kłopoty z wykonaniem prawidłowej naprawy), pozwalające na uzyskanie z tego źródła energii odnawialnej w wysokości nie mniej niż 50 % zapotrzebowania budynku na energię elektryczną, -wymienić stare grzejniki z dużym zładem wodnym na energooszczędne grzejniki panelowe wyposażone w zawory termostatyczne, -wykonać nowe wewnętrzne instalacje wod-kan spełniające obecne wymagania w tym zakresie, -wykonać nową instalację elektryczną wewnątrz budynku z nową tablicą bezpiecznikową likwidując stare zabezpieczenia oraz przewody aluminiowe, -wykonać nową instalację internetową z lokalnym serwerem i cztery stanowiska komputerowe dla czytelników oraz dwa dla obsługi, -wykonać aneks socjalny przy pomieszczeniu biurowym, -wyposażyć bibliotekę w nowy sprzęt i urządzenia (nowe regały, rzutnik z ekranem, stanowiska czytelnicze, kącik zabawowy dla maluchów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikami nr 1. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające: 2.1. spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ), 2.2. brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ . 3. Zestawienie elementów rozliczeniowych wypełnione zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 16.4. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach