Przetargi.pl
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu w podziale na XVII części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu w podziale na XVII części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Wybickiego 17 m 4, 2. ul. Szamarzewskiego 50 m 8, 3. ul. Limbowa 7 m 9, 4. ul. Bełchatowska 5B m 1, 5. ul. Wrocławska 3 m 1, 6. ul. Nowe Zagórze 3 m 5 wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej oraz wystąpienie do Miejskiego Konserwatora Zabytków celem uzyskania decyzji pozwolenia na wykonywanie prac, 7. ul. Przybyszewskiego 29 m 3, 8. ul. Przemysłowa 27A m 16, 9. ul. Łąkowa 9 m 10, 10. ul. Św. Marcin 39 m 8a wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania z projektem i uzgodnieniami, 11. ul. Kościuszki 80 m 12, 12. ul. Kościuszki 80 m 27, 13. ul. Kościuszki 80 m 28, 14. ul. Szamarzewskiego 21 m 15, 15. ul. Wenecjańska 4 m 4 wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej oraz wystąpienie do Miejskiego Konserwatora Zabytków celem uzyskania decyzji pozwolenia na wykonywanie prac, 16. ul. Ratajczaka 24 m 3, 17. ul. Głogowska 29 m 30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 15.450,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), w tym dla części: 1) ul. Wybickiego 17 m 4 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 2) ul. Szamarzewskiego 50 m 8 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), 3) ul. Limbowa 7 m 9 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), 4) ul. Bełchatowska 5B m 1 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), 5) ul. Wrocławska 3 m 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 6) ul. Nowe Zagórze 3 m 5 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 7) ul. Przybyszewskiego 29 m 3 – 1,600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), 8) ul. Przemysłowa 27A m 16 – 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100), 9) ul. ul. Łąkowa 9 m 10 – 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100), 10) ul. Św. Marcin 39 m 8a – 2.250,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), 11) ul. Kościuszki 80 m 12– 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 12) ul. Kościuszki 80 m 27 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), 13) ul. Kościuszki 80 m 28 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), 14) ul. Szamarzewskiego 21 m 15 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), 15) ul. Wenecjańska 4 m 4 –1.350,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), 16) ul. Ratajczaka 24 m 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 17) ul. Głogowska 29 m 30 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wdium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach