Przetargi.pl
,,Przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Krośnie w zakresie pomieszczenia rozdzielni elektrycznej oraz szachtów technicznych”

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 375 781 , fax. 134 375 715
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego
    ul. Bieszczadzka 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 375 781, fax. 134 375 715
    REGON: 37044051900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Krośnie w zakresie pomieszczenia rozdzielni elektrycznej oraz szachtów technicznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Krośnie w zakresie pomieszczenia rozdzielni elektrycznej oraz szachtów technicznych” . Zakres robót obejmuje : 1) przebudowę rozdzielnicy głównej niskiego napięcia RGS oraz wykonanie systemu IT umożliwiającego ciągły dostęp do informacji o stanie zasilania obiektu, 2) wydzielenie pożarowe szachtu technicznego, w poziomach kondygnacji oraz objęcie tych pomieszczeń instalacją wykrywania i sygnalizacji pożaru. 2. Przebudowa rozdzielnicy RGS obejmuje nw. instalacje elektryczne: 1) demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej, 2) wykonanie prefabrykatu i montaż nowej rozdzielnicy głównej obiektu z przepięciem odpływów do nowej rozdzielni, 3) budowę systemu IT do ciągłego dostępu o stanie zasilania obiektu, 4) instalację oświetleniową, 5) instalację oświetlenia awaryjnego, 6) instalację 400V, 7) instalację gniazd wtykowych 230V, 8) przycisk ROP oraz montaż (na zewnątrz pomieszczenia) syrny alarmowej podłączonej do istniejącej centrali, 9) symulowanie próby działania układu samoczynnego załączania rezerwy, 10) badania i pomiary odbiorcze urządzeń i instalacji, 11) pomiary ochrony przeciwporażeniowej odbiorczej, 3. Zakres prac, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 obejmuje: 1) wykonanie projektowanego wyburzenia i zamurowania otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nowego nadproża drzwiowego, 2) demontaż stalowych podestów w szachcie technicznym – rozdzielni telekomunikacyjnej, 3) wykonanie stropów w przestrzeni szachtu technicznego – rozdzielni telekomunikacyjnej, 4) wykonanie w pomieszczeniach instalacji wykrywania pożaru, 5) montaż projektowanej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej, 6) wykonanie posadzek samopoziomujących, 7) oczyszczenie posadzki w pomieszczeniu rozdzielni i ułożenie wykładziny PVC prądoprzewodzącej z uziemieniem, 8) ułożenie wykładziny PVC prądoprzewodzącej z uziemieniem na poszczególnych kondygnacjach w wydzielonych stropami pomieszczeniach szachtu technicznego – rozdzielni telekomunikacyjnej, 9) malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych przebudową. 4. Przedmiot zamówienia w szczególności powinien spełniać warunki bezpieczeństwa i ochrony środowiska, tj. należy zastosować nowe materiały i surowce posiadające niezbędne atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie lub równoważne. Certyfikaty należy pozyskać od dostawcy/producenta i przedstawić je wraz z pozostałymi dokumentami, wynikającymi z zapisów Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 t.tj.) podczas realizacji umowy na wezwanie Inwestora. 5. Roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie, w godzinach ustalonych z Inwestorem. 6. Wszelkie wyłączenia wymagają odrębnych zgłoszeń i uzyskania stosownych zgód od Inwestora. 7. Przed upływem terminu składania ofert Inwestor informuje Wykonawców, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia miejsca realizacji zamówienia i warunków związanych z wykonaniem robót. Pomieszczenie rozdzielni elektrycznej i szacht telekomunikacyjny można oglądać w godzinach od 800 do 1330, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Telefon kontaktowy: 134375707 lub 609554012 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rymanowie nr konta: 29 8636 0005 2001 0004 8666 0006. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 311 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach