Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754 , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2021-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie portierni, ochrona fizyczna obiektów Milickiego Centrum Medycznego sp. z o. o., w Miliczu, przejęcie 4 pracowników MCM sp. z o. o. , w Miliczu, ponowne postępowanie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie portierni, ochrona fizyczna obiektów Milickiego Centrum Medycznym sp. z o.o., w Miliczu przejęcie 4 pracowników MCM sp. z o.o., w Miliczu na zasadach określonych we wzorze umowy tj.: Załączniku Nr 4 do SIWZ i załączniku od Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), który będzie Załącznikiem Nr 1 do umowy stanowiąc integralną część umowy. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ i Załączniku od Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1. Dozoru i ochrony mienia w celu zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem bądź innymi zdarzeniami mogącymi ujemnie wpłynąć na stan mienia Zamawiającego. 2. Zapewniania wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmacniania ochrony. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wyznaczy osoby do wykonania przedmiotu zamówienia, które posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy na powyższych stanowiskach pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tym samym pracownikom (zmianowo), a o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w obsadzie zapewniającej należyte wykonywanie umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i prowadzić na stanowisku ochrony oraz okazywać na każde żądanie Zamawiającego następującą dokumentację: 1) książkę zdawczo - odbiorczą służby zawierającą dziennik sprawozdań pracownika ochrony; 2) książkę wydawania i zdawania kluczy; 3) instrukcję współpracy z policją, strażą pożarną, i innymi służbami mundurowymi; 4) instrukcję postępowania ochrony w przypadku napadu, włamania, pożaru, powodzi, awarii itp. zdarzeń. 8. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć pracowników ochrony w: 1) jednolite mundury; 2) imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) środki łączności bezprzewodowej; 4) przenośny sygnalizator pozwalający na szybkie przywołanie grupy interwencyjnej; 5) latarki; 6) inne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony a wymagane obowiązującymi przepisami prawa w powyższym zakresie. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków określonych w umowie i niniejszej SIWZ. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wyjazd jednostek Państwowej Straży Pożarnej do fałszywego alarmu. Przez fałszywy alarm strony rozumieją alarm pożarowy, wywołany w sytuacji, gdy pożaru nie ma, nie było i brak jest powodów, dla których pożar mógłby rzeczywiście powstać. 11.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać pracowników ochrony z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19 - Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu w okresie od dnia 01.02.2024 r. (...)
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia obiektu wielofunkcyjnego w Ślęzie.
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy.
Dodano: 2024-01-26 - Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego - na 2024 rok.
Dodano: 2024-01-17