Przetargi.pl
Prowadzenie kuchni, przygotowanie i dystrybucja posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie

Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-227 Szczutowo, ul. 3 Maja 116
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 276 74 74 , fax. 0-24 276 74 74
  • Data zamieszczenia: 2014-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szczutowie
    ul. 3 Maja 116 116
    09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 276 74 74, fax. 0-24 276 74 74
    REGON: 61133393500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-szczutowo.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kuchni, przygotowanie i dystrybucja posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kuchni i świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług dla 70 osób, związanych z całodzienną obsługą, polegającą na : 1) Przygotowaniu całodziennych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, posiłek dodatkowy,kolacja) z uwzględnieniem specyfiki mieszkańców DPS wraz z dietami: ogólnej, łatwostrawnej, łatwostrawnej z ograniczeniem węglowodanów, łatwostrawnej z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu, dieta wątrobowa, dieta bezmleczna, dieta moczanowa, dieta wysokobiałkowa o zmiennej konsystencji - miksy, kleik zgodnie z zaleceniami lekarza oraz w oparciu o zalecane normy żywienia. Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów, w pomieszczeniach kuchni Domu Pomocy Społecznej w Szczutowie, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2012r., Nr 136, poz. 914 z póżn. zm.) i innych w tym zakresie, jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia oraz zaleceniami lekarza. Dobowa kaloryczność posiłków powinna mieścić się w granicach 2200-2400 kcal. Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z poniższym harmonogramem: śniadanie 08.00-10.00, II śniadanie + posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 11.00, obiad 13.00-15.00, kolacja 18.00-20.00, posiłek dodatkowy dla diety cukrzycowej 21.00. Zgodnie z przepisem § 6 ust. 1 pkt. 6 lit. c Rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, czas wydawania dla każdego z posiłków wynosi 2 godziny. Wykonawca zobowiązany jest do: przygotowywania tzw. suchego prowiantu dla mieszkańców Domu w dniach, w których wyjeżdżać oni będą na wyjazdy okolicznościowe. W ramach suchego prowiantu muszą znależć się również ciepłe napoje w termosach zabezpieczonych przez Wykonawcę. Rodzaj i ilość porcji uzgadniane będą z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. Przygotowania posiłków w oparciu o przedstawione przez Zamawiającego jadłospisy sezonowe z uwzględnieniem jadłospisów świątecznych oraz właściwej ich oprawy. Codziennego przygotowania 50 saszetek herbaty, 2 bochenków chleba, 2 porcji masła o gramaturze 250 g, 2 słoików dżemu, 5 litrów wody niegazowanej, sezonowo warzyw, 1 kg cukru. Ponadto na kulinarną terapię zajęciową produkty do wypieku ciast i przyrządzania innych potraw oraz słodycze na wzmocnienie w kwocie nie przekraczającej jednorazowo 150,00 zł i nie częściej niż raz w miesiącu. Produkty będą odbierane przez pracowników Zamawiającego z przeznaczeniem na rozstawienie w kuchenkach pomocniczych do wykorzystania przez mieszkańców. Koszt w/w artykułów wliczony będzie w cenę jednostkową usługi. Korzystania z kuchni wraz z zapleczem i stosowanie się do wymogów stawianych przez system HACCP (System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (art. 3 ust. 3 pkt 41 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia, Dz. U. 2012 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.). Wykonawca będzie dysponował własną księgą HACCP. Utrzymania czystości pomieszczeń, urządzeń i sprzętu oraz czasowej ich konserwacji. Zaopatrzenia w gaz butlowy we własnym zakresie (brak sieci gazowej ziemnej). Wywozu odpadów komunalnych i resztek pokomumpcyjnych. Udziału w kosztach wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników. dbania o estetyczny wygląd stołówki. 2) Dystrybucja posiłków dla mieszkańców polegać będzie na rozwiezieniu posiłków na stołówkę i rozłożeniu ich na stoliki. Dostarczanie posiłków do pokoi należeć będzie do Zamawiającego. Ilość posiłków może ulegać zmianie w zależności od ilości mieszkańców. Fakt ten będzie zgłaszany przez pracownika Zamawiającego.3) Wykonawca zobowiązany jest do: Przejęcia w wynajem pomieszczeń o łącznej powierzchni 194,70 m? i opłacania comiesięcznie czynszu w wysokości 3zł/m? na rzecz Zamawiającego. Opłaty za wykorzystywane media (energię elektryczną, wodę i ścieki, wodę podgrzaną, CO) za dany miesiąc będą następowały miesięcznie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego do dnia 20 następnego miesiąca z wyjątkiem grudnia, kiedy to realizacja not obciążeniowych będzie do 28 tego miesiąca. Wywóz nieczystości stałych wymaga podpisania stosownych umów pomiędzy Wykonawcą a firmą utylizującą odpady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-szczutowo.cba.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach