Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 343 243 130
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15
    42200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 343 243 130
    REGON: 15152765800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czestochowa.praca.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług wymienionymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obsługa bankowa obejmuje: 1. Prowadzenie pomocniczego rachunku bankowego Funduszu Pracy (główny rachunek prowadzony jest w NBP) w zakresie bezgotówkowych wypłat świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób i podmiotów. 2. Prowadzenie subkont do w/w rachunku, lub odrębnych rachunków obsługujących programy oraz fundusze związane z realizacją projektów unijnych. 3. Otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej nie później niż od dnia 1 stycznia 2019 r. 4. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 5. Zapewnienie możliwości dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej. Bank-Wykonawca u Zamawiającego wdroży system bankowości elektronicznej oraz zapewni serwis jego obsługi, a także zapewni wszelką pomoc użytkownikowi w zakresie obsługi systemu. 6. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz umożliwiać w szczególności: a) uzyskiwanie na bieżąco informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Zamawiającego; b) składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu zagranicznego ze wszystkich ww. rachunków w ramach dostępnych środków, w godzinach pracy Zamawiającego (tj. 7.00 – 15.00); c) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej, wg formatu wynikającego z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego; d) informowanie użytkowników Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone); e) zapewnienie w instalowanym systemie bankowości elektronicznej wymogów związanych z bezpieczeństwem pracy, tj.: jednoznacznej identyfikacji użytkowników Zamawiającego w procesie logowania się do systemu, dodatkowego uwierzytelnienia użytkownika Zamawiającego i sprawdzenia jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych, szyfrowania transmisji danych, automatycznej blokady konta użytkownika Zamawiającego po trzykrotnej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem z możliwością odblokowania konta poprzez autoryzowany kontakt telefoniczny zablokowanego użytkownika ze specjalistą wsparcia systemu bankowości internetowej (Zamawiający nie wyraża zgody na odblokowanie konta użytkownika poprzez wysyłanie nowego hasła dostępu wiadomością sms), tworzenia rejestru czynności użytkowników Zamawiającego. Ponadto:  Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy bezpłatnie:  udzielić Zamawiającemu licencji na system;  dostarczyć i zainstalować u Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające korzystanie z systemu oraz bezpłatnie aktualizować wersję oprogramowania;  wdrożyć u Zamawiającego oprogramowanie i akcesoria oraz urządzenia systemu elektronicznej obsługi i zapewnić jego aktualizowanie w okresie trwania umowy jeżeli będzie konieczne;  przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego;  zapewnić pomoc telefoniczną użytkownikowi w zakresie obsługi systemu.  w przypadku planowania jakiejkolwiek zmiany systemu lub formatu wymiany danych niezbędnej dla prawidłowego funkcjonowania banku, Wykonawca musi zawiadomić Zamawiającego o takiej zmianie z wyprzedzeniem nie krótszym niż trzy miesiące, pozwalającym na terminową modyfikację systemu informatycznego Zamawiającego.  po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Dokonywanie przelewów poza bank Wykonawcy. 8. Dokonywanie przelewów wewnątrz banku Wykonawcy umowy z wymogiem realizacji zlecenia płatności w dniu złożenia zlecenia. 9. Uruchomienie i prowadzenie rachunków osobistych dla klientów Zamawiającego wyrażających wolę posiadania i korzystania z rachunku w banku Wykonawcy na niżej podanych zasadach: a) bezpłatne uruchomienie rachunków ROR dla indywidualnych klientów Zamawiającego; b) bezpłatne prowadzenie rachunków bankowych dla indywidualnych klientów Zamawiającego w okresie przekazywania świadczeń przez Zamawiającego i dodatkowo 3 miesiące po upływie miesiąca, w którym nastąpiła ostatnia wpłata na rachunek bankowy przez Zamawiającego; c) umożliwienie poboru środków z rachunku ROR za pomocą wydanej przez Wykonawcę karty bankomatowej bez ponoszenia kosztów jej wydania i korzystania z niej w okresie wymienionym w pkt. b); d) stosowne umowy do rachunków bankowych, o których mowa w pkt. a i b będą zawierane przez Wykonawcę (bank) z uwzględnieniem zasad określonych w opisie przedmiotu zamówienia przynajmniej w Częstochowie i w Koniecpolu; e) Zamawiający wymaga, aby w Mieście Częstochowa oraz w każdej gminie znajdującej się we właściwości miejscowej Zamawiającego istniała możliwość dostępu do środków zgromadzonych na rachunkach ROR przynajmniej poprzez jeden z wymienionych sposobów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu z danymi adresowymi bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych, w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych. Zamawiający obsługuje mieszkańców Miasta Częstochowy, Miasta i Gminy Blachownia, Miasta i Gminy Koniecpol oraz gmin: Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny, Starcza. 10. Nieodpłatne wydawanie na wniosek Zamawiającego opinii o wywiązywaniu się Zamawiającego z obowiązków wobec Wykonawcy, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową. 11. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunek bankowy Zamawiającego we wszystkich kasach banku – Wykonawcy bez prowizji i opłat. 12. Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych na zlecenie Zamawiającego. 13. Udostępnienie Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek bez stosowania prowizji. 14. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach Zamawiającego nie może być niższe od oprocentowania wynikającego ze standardowego oprocentowania stosowanego przez bank dla prowadzonych rachunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej określonej w zamówieniu, stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2017, poz. 1876 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCY POWINNI ZŁOŻYĆ W OFERCIE: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (w formie oryginału) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ + sporządzony/e projekt/y umowy/ów, jaka/ie zostanie/ą zawarta/e w celu udzielenia zamówienia publicznego – odpowiadający/e warunkom opisu przedmiotu zamówienia oraz rozdziałowi XX SIWZ. 2. Wykaz placówek i/ lub bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych na warunkach wynikających ze specyfikacji stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo, stwierdzające ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. 4. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE (w formie oryginału) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia w powyższym zakresie stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawca razem z informacją składa zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt „FORMULARZA OFERTY” – Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ). 7. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z instytucji „self – cleaning” jako środka naprawczego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1-4 SIWZ, zobowiązany jest on do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ), a następnie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (na wezwanie Zamawiającego) do złożenia dowodów. OŚWIADCZENIE PRZEKAZYWANE ZAMAWIAJĄCEMU PRZEZ WYKONAWCĘ, W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia w powyższym zakresie stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach