MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 544116454
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
ul. Zielna 13/21
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 544116454
REGON: 384814038 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Profilowanie dróg gruntowych z doziarnieniem na terenie miasta Włocławek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest profilowanie dróg gruntowych z doziarnieniem na terenie miasta Włocławek.Zakres robót obejmuje: I. Roboty ziemne1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 12. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: -Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi z zagospodarowaniem przez Wykonawcę. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.II. Nawierzchnie 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 2 do 32. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:-Profilowanie nawierzchni gruntowych równiarką z zagęszczeniem walcem, -Doziarnienie dróg gruntowych wykonane z destruktu bitumicznego z załadunkiem i dowozem. z miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego. Materiał Zamawiającego. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału postępowaniu w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:- kierownik budowy, który jednocześnie będzie pełnił funkcję kierownika robót– 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. (Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane tj. Dz. U z 2021 r poz. z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-04-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymiana bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa nr 86/2023
Dodano: 2023-09-27 - Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
Dodano: 2023-09-27