Przetargi.pl
Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1923W, 1908W (3 zadania)

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
    ul. Spacerowa 24 24
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    REGON: 67023047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1923W, 1908W (3 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 3536W, 1923W, 1908W (3 zadania). Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania inwestycyjne i został podzielony na 3 części: Zadanie nr 1 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3536W Odechów-Kowalków-Sienno-Sarnówek na odc. od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą wojewódzką 747 w km 11+ 653 do 18+623 dł. odcinka 6970 mb Zadanie nr 2 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka-Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do 1+530 dł. odcinka 1530 mb Zadanie nr 3 - Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie-Łaziska-Gołębiów od Wielgiego do Rafałowa w km od 0+000 do 6+380 dł. odcinka 6380 mb Warunki wspólne dla w/w zadań - odcinków dróg powiatowych: 1) Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (poz. 463). 2) Szczegółowy zakres opracowania projektowo- kosztorysowego obejmuje: a)wykonanie koncepcji funkcjonalno- ruchowej w zakresie skrzyżowań z drogami gminnymi, b)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę o oddziaływaniu na środowisko, pozwolenie wodnoprawne wymagane opinie i uzgodnienia z właścicielami w tym opracowania urządzeń obcych jeżeli takie wymogi zaistnieją (uzgodnienia właścicieli tych urządzeń) d) wykonanie projektu budowlanego - w ilości 5 egzemplarzy e) wykonanie projektu wykonawczego - w ilości 4 egzemplarze f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 4 egzemplarze g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny poszczególnych pozycji przedmiarów - w ilości 4 egzemplarze h) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 4 egzemplarze, i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym - w ilości 2 egzemplarze j) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - w ilości 2 egzemplarze. k) wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie art. 11b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zmianami) 3) Dokładny zakres niezbędnych robót należy określić po zapoznaniu się z terenem. 4) Zaproponowane rozwiązania komunikacyjne winny być skoordynowane z planowaną organizacją ruchu. 5) Koncepcję przyjętego przez Projektanta rozwiązania układu drogowego z przewidywaną organizacją ruchu należy przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym. 6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek informowania przez Wykonawcę o postępie prac i podstawowych decyzjach podejmowanych w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które należy uwzględnić w dalszych pracach nad projektem. 7) Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Oprócz wersji papierowej zamawiający wymaga opracowania projektu w wersji elektronicznej umożliwiającej odczytanie w formie PDF i przekazana na rzecz zamawiającego na płycie CD-DVD, natomiast dokumentacja kosztorysowa winna być przekazana w programie w jakim była opracowana i w PDF. Wytyczne techniczne do opracowania projektów dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3536W Odechów-Kowalków-Sienno-Sarnówek na odc. od granicy powiatu do skrzyżowania z drogą wojewódzką 747 w km 11+ 653 do 18+623 dł. odcinka 6970 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni 6,00 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3 / KR4, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 6,0 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka. 8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe. 10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka-Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do 1+530 dł. odcinka 1530 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,50 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,50 m z masy mineralno-asfaltowej. 3) Zaprojektować jednostronny chodnik (od skrzyżowania z drogą pow. nr 1924W do końca terenu zabudowanego) oraz remont istniejącego chodnika. 4) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 5) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 6) Zaprojektować miejsca parkingowe (Rynek msc. Sienno). 7) Zaprojektować przebudowę chodnika w msc. Sienno. 8) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 9) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 10) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 11) W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji). 12) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 13) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Zadanie nr 3 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie-Łaziska-Gołębiów od Wielgiego do Rafałowa w km od 0+000 do 6+380 dł. odcinka 6380 mb 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z, b) szerokość jezdni do 5,5 m, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR2, d) pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 ze zmianami). 2) Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni wraz z poszerzeniem do 5,5 m z masy mineralno-asfaltowej 3) Należy zaprojektować pobocza utwardzone materiałem kamiennym szer. 1,0 m. 4) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 5) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się na polecenie Zamawiającego zaprojektowanie przystanków w formie peronów. 6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Zaprojektować chodnik w m. Wielgie od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1906W do Domu Ludowego. 8) Należy zaprojektować oznakowanie pionowe. 9) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb. 10 W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pół i posesji). 11) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. 12) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach