Przetargi.pl
Remont i przebudowa elementów budynku oraz zagospodarowanie terenu w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku wraz z wykonaniem niezbednej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w tym zakresie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót, nr sprawy ZP-AN-34/16

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa elementów budynku oraz zagospodarowanie terenu w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku wraz z wykonaniem niezbednej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w tym zakresie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót, nr sprawy ZP-AN-34/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych zgodnie z formułą zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac zamówienia obejmuje: I etap - wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej remontu i przebudowy wskazanych elementów budynku Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku przy ulicy Kilińskiego 10C oraz otaczającego budynek terenu w zakresie umożliwiającym uzyskanie Zamawiającemu (w przypadku takiej konieczności, wynikającej z obowiązujących przepisów) zgód i pozwoleń właściwych organów (w wymaganej prawem formie) na realizację zaprojektowanych robót oraz pozwalającym na prawidłowe zrealizowanie tych robót. II etap - realizacja zaprojektowanych robót w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową oraz uzyskanymi zgodami i pozwoleniami, zakończona przeprowadzeniem przez Wykonawcę procedur, zapewniających Zamawiającemu uzyskanie zgody stosownych organów na użytkowanie przebudowanych pomieszczeń (w przypadku, jeżeli zgoda taka jest wymagana z uwagi na obowiązujące przepisy w tym zakresie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zapisy wzoru umowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 7 do SIWZ. Przywołane w SIWZ i załącznikach nazwy producentów, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem opisu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na zasadach określonych w Załączniku nr 10 do SIWZ. Okres gwarancji: Wymagany (minimalny) termin gwarancji wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót, chyba że udzielona przez producentów materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres, to wówczas przyjmuje się ten dłuższy okres. Postanowienia odnoszące się do gwarancji zawiera w §24 wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu OUDT w Płocku. Informacja o uzgodnionym terminie dokonania wizji lokalnej zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zamieszczono SIWZ, tj. www.udt.gov.pl, zakładka: o nas -> zamówienia publiczne i sprzedaż majątku -> zamówienia publiczne. W przypadku zgłoszenia na wizji lokalnej pytania do treści SIWZ, przedstawiciel Zamawiającego odnotuje ich treść (bez wskazania adresata pytań). Informacja o odbytej wizji lokalnej wraz z odpowiedzi na zadane pytania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na której zamieszczono SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 Bank Gospodarstwa Krajowego, tytuł przelewu: Remont i przebudowa oddziału w Płocku - znak sprawy ZP-AN-34/16. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert (patrz pkt XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok.2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. UWAGA: W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione poniżej w pkt a i b: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Informacje ogólne: Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas - Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach