Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Przebudowa nawierzchni drogi we wsi Purda od km 0+000 do km 0+098”.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Przebudowa nawierzchni drogi we wsi Purda od km 0+000 do km 0+098”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni drogi będącej własnością Gminy Purda zlokalizowanej w miejscowości Purda na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 519/8, 604 i 612/1 w obrębie Purda. Parametry techniczne drogi po przebudowie na odcinku od km 0+000 do km 0+098 km: - klasa techniczna drogi – D, - kategoria ruchu – KR 1 - szerokość pasa ruchu – 2,5-3,0 m - szerokość jezdni – 5,0-6,0 m - pochylenie poprzeczne – 2% Projektowana droga o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa. Podstawowy zakres prac opisany jest w załączonej dokumentacji wykonawczej wraz ze specyfikacją techniczną. Obejmują one między innymi: roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów drogi (płyt drogowych typu ciężkiego, elementów betonowych oraz nawierzchni utwardzonej z kruszywa, rozbiórka elementów uzbrojenia sieci ciepłowniczej wraz z osprzętem i zabezpieczeniem), roboty ziemne: wykonanie wykopów i nasypów, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, przełożenie kostki na podbudowie wraz z krawężnikiem i obrzeżem na ławie betonowej, ustawienie krawężników betonowych wtopionych i krawężników betonowych wystających, ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych, odwodnienie korpusu drogowego: przestawienie wpustu deszczowego wraz z wymianą kanału i włączenie do studni, wymiana sieci wodociągowej oraz przyłączy z zasuwami do granicy działek, regulacja i naprawa istniejącej studni, udrożnienie kanału deszczowego wraz ze studniami, roboty wykończeniowe: umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie trawą, oznakowanie pionowe, tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi programu. Również przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego chodnika w zakresie budowy zjazdu o długości 2 m i szerokości zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu budynku ochotniczej straży pożarnej projektowanego na działkach o nr 602/1, 722/1, 601/2 i budowie chodnika po stronie prawej wraz z przebudową sieci telekomunikacyjnej zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę nr Pur / 88 / 2013. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych brutto 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa nawierzchni drogi we wsi Purda od km 0+000 do km 0+098. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach