Przetargi.pl
Rozbudowa drogi nr 174025N prowadzącej do terenów inwestycyjnych w gminie Pisz

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874241226 , fax. 874241238
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    Gustawa Gizewiusza 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874241226, fax. 874241238
    REGON: 790671538
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi nr 174025N prowadzącej do terenów inwestycyjnych w gminie Pisz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa drogi nr 174025N prowadzącej do terenów inwestycyjnych w gminie Pisz. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zwanego dalej „PFU” i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:a) Część I Dokumentacji projektowej - opracowanie wariantowej koncepcji proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualne obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji oraz uzyskanie: pozytywnej opinii zarządcy terenów zamkniętych zastrzeżonych ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, przez które przebiegają linie kolejowe, pozytywnej opinii zarządcy drogi krajowej nr 58 oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego opracowanej koncepcji;b) Część II Dokumentacji projektowej: - wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,- uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji, w tym: decyzji ZRID, decyzji na usunięcie drzew i krzewów w przypadku konieczności jej uzyskania, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, w tym na terenie zamkniętym zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, przez które przebiegają linie kolejowe oraz na terenie będącym w zarządzie GDDKiA Odział w Olsztynie, (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji). Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:a) realizacje robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwe organy administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnej z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy,b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej,c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach