Przetargi.pl
„Poprawa przyszkolnej bazy sportowej na terenie Gminy Przeworsk - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Mirocinie”.

Gmina Przeworsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Bernardyńska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
    Bernardyńska 1a
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. (16) 648 7397, , fax. (16) 648 7397
    REGON: 65090051300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa przyszkolnej bazy sportowej na terenie Gminy Przeworsk - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Mirocinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem projektu jest poprawa przyszkolnego zaplecza sportowego na terenie Gminy Przeworsk poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego w Mirocinie.Nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego projektuje się jako poliuretanową ułożoną na warstwie nośnej i wyrównawczej z kruszywa o odpowiedniej granulacji. Należy zastosować obrzeże betonowe gr. 8,0cm na styku z nawierzchnią trawiastą i komunikacyjną. Zaprojektowana podbudowa i nawierzchnia wg następujących warstw: - grunt rodzimy zagęszczony statycznie (bez wibrowania) - geowłóknina filtracyjno-separacyjna o masie 200g/m2 (wzmacniająca) - zagęszczona podsypka z pospółki o gr. 20,0cm wzmocniona geosiatką komorową, - kruszywo łamane (fr. 31,5- 63mm) o gr. 20,0cm - kruszywo kamienne (fr. 0- 31,5mm) o gr. 10,0cm - podłoże elastyczne typu ET o gr. min. 3,5cm - nawierzchnia poliuretanowa typu SP z natryskiem z granulatu EPDM (przepuszczalna dla wody) o gr. min. 1,3cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - 6 000,00 zł. / sześć tysiące złotych/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 21.03.2018 r. do godz. 9.00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy Gminy Przeworsk nr 69 1240 2597 1111 0010 0892 2329 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu Nr RPPVI.271.2.3.2018 na: „Poprawa przyszkolnej bazy sportowej na terenie Gminy Przeworsk - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Mirocinie”.. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do 21.03.2018 r. do godz. 9.00 wadium winno znajdować się na koncie Urzędu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359 t.j.) – składane w oryginale w ofercie przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru, 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymógł powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.. 4) Kosztorysy ofertowe uproszczone zawierające stawkę roboczogodziny wraz z nośnikami cenotwórczymi na jakich został sporządzone / koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk/ w układzie zgodnym z załączonymi kosztorysami wraz z tabelami elementów scalonych. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów 6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7) dowody określając roboty budowlane wskazane w wykazie robót, zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi oraz instalacyjnymi sanitarnymi i elektrycznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Formularza Oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach