Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług utrzymania czystości, sprzątania obejmujących: sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, itp. 2) Wykaz placówek służby zdrowia podległych ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, w których będzie wykonywana usługa utrzymania czystości: a) Przychodnia Specjalistyczna - Rzeszów ul. Fredry 9 powierzchnia całkowita 4521 m2 - strefa I - 1 803 m² - strefa II - 1 676,80 m² - strefa III - 1 041,20 m2 - droga dojazdowa, parking i chodnik - 1 650,15 m² b) Przychodnia Rejonowa w Tyczynie, ul. Rynek 10 powierzchnia całkowita 360 m2 - strefa I - 80 m² - strefa II - 208 m² - strefa III - 72 m2 - trawnik - 50 m² - droga dojazdowa, parking i chodnik - 250 m² 3) Informacje dodatkowe: a) kosiarki do traw zapewnia Wykonawca; b) do zadań Wykonawcy należy dostarczenie mieszanki solno-piaskowej w ramach usługi odśnieżania w sezonie zimowym oraz wywóz nagromadzonego śniegu; c) podłoże w pomieszczeniach typu PCV o pow. 669,24 m2; d) w zakres sprzątania i mycia nie wchodzi posiadany przez ZOZ tabor samochodowy; e) wysokość fasady przeznaczonej do mycia wynosi 12 m i szerokości 4 m – dot. Przychodni Specjalistycznej w Rzeszowie; f) w zakres dezynfekcji i mycia nie wchodzi sprzęt medyczny, elektryczny, np. komputery. 4) Oświadczenie na temat ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz czasu ich pracy zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. Jest to jedno z kryteriów oceny ofert o wartości 40%. 5) Sprzątanie w poszczególnych jednostkach według załączonego harmonogramu - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 6) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zapewnia na własny koszt maty pyłochłonne, wodochłonne i antypoślizgowe w budynku w Rzeszowie przy ul. Fredry 9 w następującej ilości i wymiarach: a) Budynek A: - wejście od lewej strony wym. 150x250 – 1 szt. - wejście do windy wym. 110x200 – 1 szt. - wejście główne wym. 110x200 – 2 szt. - wejście na dyżury nocne wym. 85x150 – 1 szt. - rejestracja główna wym. 85x150 – 3 szt. b) Budynek D: - wejście główne wym. 85x150 – 3 szt. c) wszystkie maty winy być w kolorze ciemnoszarym d) Wykonawca zapewnia pranie mat: - sezon jesiennozimowy – 2 x w tygodniu - sezon wiosennoletni – 1 x w tygodniu 7) Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie dla Wykonawcy, jak również w gestii Zamawiającego należy zapewnienie papieru toaletowego, mydła w płynie oraz ręczników papierowych. 8) Zamawiający załącza do SIWZ następujące procedury, które należy bezwzględnie przestrzegać podczas realizacji zamówienia: a) procedura Zamawiającego z dnia 17 marca 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4 pn. „Procedura utrzymania czystości pomieszczeń i gabinetów ZOZ Nr 2 w Rzeszowie”, która stanowi Załącznik Nr 12 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy; b) procedura Zamawiającego z dnia 11 lipca 2017 r. o symbolu KZ 4.1.2 pn. „Procedura mycia i dezynfekcji pomieszczenia składowania odpadów medycznych”, która stanowi Załącznik Nr 13 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy; 2. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wykaz środków czystości i myjących. Zamawiający wymaga złożenia wykazu środków czystości i myjących, które Wykonawca będzie stosował przy realizacji usługi z załączeniem: informacji o preparatach (w tym: skład chemiczny, obszar zastosowania, sposób użycia, czas i spektrum działania w przypadku preparatów dezynfekcyjnych - również działanie sporobójcze), pozytywnej opinii o tych środkach PZH (lub innej równoważnej jednostki) oraz dokument potwierdzający, że środki te można stosować w służbie zdrowia. Szczegółowy opis warunków i sposobu dokonywania ich oceny, a także informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu i pozostałe wymagane dokumenty zostały opisane w Rozdziale VIII i IX SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca i podwykonawcy Wykonawcy zatrudnili na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 22 Kodeksu pracy, osoby wykonujące w toku realizacji zamówienia następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności, tj. kompleksowe usługi utrzymania czystości, sprzątania – sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, itp., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 3) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik Nr 6 do SIWZ.; 5) Oświadczenie na temat ilości osób - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 6) Podpisany przez Oferenta harmonogram pracy - Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach