Przetargi.pl
Poprawa Infrastruktury w Zakładzie Karnym w Cieszynie (temat nr 2 - przebudowa fragmentu elewacji i temat nr 3 - przebudowa dachu i poddasza)

Zakład Karny w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8513220, 8513270 , fax. 338 511 755
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Cieszynie
    ul. Chrobrego 2
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8513220, 8513270, fax. 338 511 755
    REGON: 31977600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-cieszyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa Infrastruktury w Zakładzie Karnym w Cieszynie (temat nr 2 - przebudowa fragmentu elewacji i temat nr 3 - przebudowa dachu i poddasza)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania Poprawa Infrastruktury w Zakładzie Karnym w Cieszynie dotyczące realizacji: - tematu nr 2 polegającego na przebudowie fragmentu elewacji budynku administracyjno-penitencjarnego Za-kładu Karnego w Cieszynie oraz - tematu nr 3 polegającego na przebudowie dachu i poddasza budynku administracyjno-penitencjarnego, dostosowaniu do przepisów ochrony przeciwpożarowej systemu sygnalizacji pożarowej na poddaszu budynku administracyjno-penitencjarnego wraz z modernizacją systemu alarmowego na poddaszu budynku administracyjno-penitencjarnego. Zamówienie jest udzielane w częściach (część 1 – temat nr 2, część 2 – temat nr 3). Zabudowania Zakładu Karnego w Cieszynie, których dotyczą roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wpisane są do rejestru zabytków pod nr A-533. Dane charakterystyczne: - długość całościowa budynku wynosi 88m, - szerokość całościowa budynku wynosi 64 m, - wysokość do najwyższego punktu wynosi 21 m ponad terenem istniejącym, - wysokość od poziomu terenu znajdującego się przy najniżej położonym wejściu do obiektu do górnej warstwy stropu znajdującego się bezpośrednio nad pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt ludzi wynosi 15,04 m, - obiekt kwalifikuje się do budynków średniowysokich, - powierzchnia zabudowy 2390,70 m2. Główny kod CPV: 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: 45 11 13 00-0 45 26 00 00-7 45 30 00 00-0 45 45 31 00-8 45 41 00 00 -4 A. Część I pn. temat nr 2: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa elewacji budynku administracyjno-penitencjarnego w ramach te-matu nr 2 zadania Poprawa Infrastruktury w Zakładzie Karnym w Cieszynie. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa firmy Archex s.c. z grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przed-miotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. nr 1a do SIWZ) , na którą składa się doku-mentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (za-łącznik nr 9a do SIWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budow-lanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Zamawiający informuje, że posiada Decyzję Starosty Cieszyńskiego zatwierdzającą projekt oraz udzielającą po-zwolenia na prowadzenie robót budowlanych. Ponadto Zamawiający posiada Decyzję Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na prowadzenie robót przy zabytku wpisanym do rejestru. Decyzje sta-nowią załącznik do siwz nr 8a. 2. Zamawiający pomocniczo udostępnia Wykonawcom przedmiar robót, stanowiący załącznik do siwz nr 9a. 3. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie roboty wyni-kające z technologii wykonywania robót i są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówie-nia, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia tych robót w złożonej przez siebie ofercie. 4. Zamawiający zaleca wizję lokalną przed przystąpieniem do przygotowania i złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Zamawiający wymaga do wykonania przedmiotu umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownic-twie, w szczególności kierownika budowy, kierowników robót jak również osób o wysokim poziomie kompeten-cji, posiadających rzadkie specjalizacje czy niezbędne certyfikaty potwierdzające fachowość oraz osób osadzo-nych skierowanych do prac przez kierownika jednostki penitencjarnej na wniosek wykonawcy. Obowiązek za-trudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności osób wykonujących czynności w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych. Na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 8a pzp w celu potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, Wykonawca wraz z listą osób, których wymagane jest zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawierającą imię i nazwisko poszczególnych pracowników przekaże Zamawiającemu informację o łączącym go z daną osobą sto-sunkiem prawnym. Weryfikacja przedmiotowego wymagania nastąpi przez bezpośrednie zwrócenie się przez Zamawiającego do osób wykonujących zamówienie o podanie informacji, jaki stosunek prawny łączy ich z wykonawcą zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów po-twierdzających zawarcie z daną osobą umowy o pracę przez złożenie: - kopii umowy o pracę zawierającej: • imię i nazwisko wskazanej osoby, które będzie świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, • datę zawarcia umowy, • rodzaj umowy o pracę lub - będą to dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek). 6. Zamawiający wymaga sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 7. Dla części zamówienia przewiduje się zastosowanie obniżonej stawki podatku VAT. Szczegóły opisano w roz-dziale 12 pn. Opis sposobu obliczania ceny. B. Część II pn. temat nr 3: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu i poddasza budynku administracyjno-penitencjarnego. Do-stosowanie do przepisów ochrony przeciwpożarowej systemu sygnalizacji pożarowej na poddaszu budynku administracyjno-penitencjarnego wraz z modernizacją systemu alarmowego na poddaszu budynku admini-stracyjno-penitencjarnego w ramach tematu nr 3 zadania Poprawa Infrastruktury w Zakładzie Karnym w Cieszy-nie. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa firmy Archex s.c. z grudnia 2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. nr 1b do SIWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 9b do SIWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Zamawiający informuje, że posiada Decyzję Starosty Cieszyńskiego zatwierdzającą projekt oraz udzielającą po-zwolenia na prowadzenie robót budowlanych. Ponadto Zamawiający posiada Decyzję Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na prowadzenie robót przy zabytku wpisanym do rejestru. Decyzje sta-nowią załącznik do siwz nr 8b. 8. Zamawiający pomocniczo udostępnia Wykonawcom przedmiar robót, stanowiący załącznik do siwz nr 9b. 9. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie roboty wyni-kające z technologii wykonywania robót i są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówie-nia, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia tych robót w złożonej przez siebie ofercie. 10. Zamawiający zaleca wizję lokalną przed przystąpieniem do przygotowania i złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 11. Zamawiający wymaga do wykonania przedmiotu umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownic-twie, w szczególności kierownika budowy, kierowników robót jak również osób o wysokim poziomie kompeten-cji, posiadających rzadkie specjalizacje czy niezbędne certyfikaty potwierdzające fachowość oraz osób osadzo-nych skierowanych do prac przez kierownika jednostki penitencjarnej na wniosek wykonawcy. Obowiązek za-trudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności osób wykonujących czynności w zakresie prac fizycznych ogólnobudowlanych. Na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 8a pzp w celu potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, Wykonawca wraz z listą osób, których wymagane jest zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawierającą imię i nazwisko poszczególnych pracowników przekaże Zamawiającemu informację o łączącym go z daną osobą sto-sunkiem prawnym. Weryfikacja przedmiotowego wymagania nastąpi przez bezpośrednie zwrócenie się przez Zamawiającego do osób wykonujących zamówienie o podanie informacji, jaki stosunek prawny łączy ich z wykonawcą zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentów po-twierdzających zawarcie z daną osobą umowy o pracę przez złożenie: - kopii umowy o pracę zawierającej: • imię i nazwisko wskazanej osoby, które będzie świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, • datę zawarcia umowy, • rodzaj umowy o pracę lub - będą to dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrud-nienia na podstawie umowy o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek). 12. Zamawiający wymaga sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 13. Uwagi dodatkowe dotyczące stosowanych materiałów oraz zakresu robót, które należy skalkulować. Dopuszcza się zmianę grubości pokrycia do grubości 0,5 mm pod warunkiem zachowania zaostrzonych wymagań dla powłoki malarskiej zgodnie z poniżej zamieszczonym opisem bez zmiany pozostałych parametrów pokrycia. Powłoka zewnętrzna blachy pokrycia dachowego winna być wykonana z materiału na bazie poliuretanu i żywicy z grubą i trudnościeralną warstwą podkładową i wysoką odpornością na korozję np. Pural Mat lub równoważnej o następujących parametrach: 1) Powłoka matowa 2) Nominalna grubość powłoki min. 50 x10-6 m 3) Powłoka wierzchnia min. 30 x10-6 m 4) Warstwa podkładowa min. 20x10-6m 5) Wzór wytłaczany 6) Współczynnik UV - Ruv4 7) Klasa korozyjności RC5 8) Odporność na zarysowania min. 4000 g 14. Dla części zamówienia przewiduje się zastosowanie obniżonej stawki podatku VAT. Szczegóły opisano w roz-dziale 12 pn. Opis sposobu obliczania ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 powyżej o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach