Przetargi.pl
„Adaptacja części pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13 Budynek C na potrzeby obiektu wielofunkcyjnego realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja części pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13 Budynek C na potrzeby obiektu wielofunkcyjnego realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń w budynku byłego Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13, Budynek C na potrzeby obiektu wielofunkcyjnego realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres robót obejmuje: Podstawą dokumentacji projektowej będzie Program Funkcjonalno–Użytkowy. Niezbędna dokumentacja uzupełniająca (np.: inwentaryzacje, ekspertyzy, opinie techniczne, analizy, etc.) zostanie sporządzona przez Wykonawcę na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby przy projektowaniu stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności. Wyroby budowlane (tylko I gatunek) wytwarzane wg zasad określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych będą wymagały przedstawienia certyfikatów i deklaracji zgodności, że spełniają one oczekiwane parametry. Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 25 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania muszą zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat. Adaptacja budynku odbywa się w systemie zaprojektuj i wybuduj dlatego przed przystąpieniem do właściwych prac Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu dokumentację projektową zgodnie z obowiązującym prawem i normami. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca musi opracować i dostarczyć dokumentację powykonawczą adaptacji. Fazy Realizacji inwestycji. 1. Projektowanie Inwestycji. Zakres zadań Projektanta obejmuje m.in.: 1) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy, urządzeń technicznych związanych z budynkiem, zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak urządzenia instalacyjne, 2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji adaptacji i zmiany sposobu użytkowania, 3) opracowanie dokumentacji kosztorysowej, 4) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, pozwoleń, uzgodnień, sprawdzeń wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. (w tym niezbędnych odkrywek, lub odwiertów, sprawdzeń, ekspertyz, ewentualnych odstępstw, itp.), Dokumentacja projektowa musi być wykonana w formie drukowanej w 6 egzemplarzach, elektronicznej zapisanej na nośniku CD lub DVD 2 szt. , wersja elektroniczna musi być tożsama z wersją drukowaną. 2. Realizacja Inwestycji. Zakres zadań Wykonawcy robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) wykonanie inwestycji „pod klucz” (obejmuje wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych związanych z „Adaptacją Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego (ODPŚ) w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13, Budynek C na potrzeby budynku wielofunkcyjnego” wg sporządzonej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zapewnienie kierowania budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie z Prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego, 2) zapewnienie ochrony terenu budowy (nieruchomości) na czas prowadzenia robót, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi, 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 6) zapewnienie niezbędnego personelu, m.in. kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach (do zakresu zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane), 7) umożliwienie wykonywania przez inspektora nadzoru inwestorskiego zadań wynikających z Prawa budowlanego w ramach procesu inwestycyjnego. Zakres zadań Projektanta obejmuje m.in.: 1) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, 2) wykonywanie ewentualnych korekt dokumentacji projektowej (w związku z rękojmią za wady fizyczne) oraz ewentualnej dokumentacji zamiennej. Program Funkcjonalno – Użytkowy w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji oraz stanowi podstawę – wytyczne do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, jak i również wszelkie prace rozbiórkowe, budowlano – montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację Zamawiającego na ich wbudowanie. Zamawiający oczekuje od zastosowanych rozwiązań funkcjonalności, nowoczesności i bezpieczeństwa eksploatacji. Na całość wykonanych prac oraz poszczególne obiekty wymagane jest udzielenie gwarancji. W przypadku gotowych elementów wymagane są odpowiednie certyfikaty, atesty higieniczne, deklaracje zgodności z obowiązującymi Polskimi Normami. Szczegółowy zakres prac precyzuje program funkcjonalno – użytkowy, przedmiar robót stanowiące załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach