Przetargi.pl
POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, Fabryczna 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291009917
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 postępowania - „Remont drogi gminnej – ulicy Dawidowicza” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 2. Parametry określające zakres projektowanych robót- droga gminna, - długość odcinka ok. 50,00 m, - szerokość jezdni 4,0 – 5,0 m, - spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego. Konstrukcję nawierzchni drogowej należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe należy doprowadzić do grupy nośności G4. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej oraz miejsca parkingowe: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 5 cm, - warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. ok. 30,00 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja C3/4 – gr. 25 cm. - podłoże gruntowe. Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2. Chodnik:- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm, - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm, - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 Mpa – gr. 15 cm.- podłoże gruntowe. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem, natomiast od strony granicy pasa drogowego za pomocą obrzeża 8x30x100 na ławie betonowej wraz z oporem. W miejscach, gdzie będzie to konieczne należy zaprojektować i ustawić palisadę betonową. Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 1 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.1. do Specyfikacji warunków Zamówienia.Część 2 postępowania - „Remont drogi gminnej – ulicy Leśnej” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym.1. Dane Ogólne inwestycji: Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb 0001 Suchedniów. Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów. Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków. Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 2. Parametry określające zakres projektowanych robót droga gminna,  klasa drogi D,  kategoria ruchu KR2,  prędkość projektowa: Vp= 40 km/h, nośność: 100 kN/oś,  długość odcinka 940,00  szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,  spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,  rów otwarty. Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm, - frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki – gł. 0-5 cm, - istniejąca konstrukcja jezdni. Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2. Pobocze: - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 2 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.2. do Specyfikacji warunków Zamówienia.Część 3 postępowania - „Remont drogi gminnej Ostojów – Krzyżka – Podłazie” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 1. Dane Ogólne inwestycji: Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Ostojów. Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów. Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków. Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Opis stanu istniejącego: Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 850,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni bitumicznej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane. Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 2,0 m. Zjazdy o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:  kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami,  napowietrzna sieć teletechniczna,  sieć energetyczna,  sieć wodociągowa,  sieć gazociągowa.2. Parametry określające zakres projektowanych robót droga gminna,  klasa drogi D,  kategoria ruchu KR2,  prędkość projektowa: Vp= 40 km/h, nośność: 100 kN/oś,  długość odcinka 961,37 m,  szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,  spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,  rów otwarty. Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm, - frezowanie planimetryczne nawierzchni na zimno przy użyciu frezarki – gł. 0-5 cm, - istniejąca konstrukcja jezdni. Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2. Pobocze: - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Zjazdy:- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 3 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.3. do Specyfikacji warunków Zamówienia.Część 4 postępowania - „Remont drogi gminnej Ostojów – Suchedniów – Jędrów” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 1. Dane Ogólne inwestycji: Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, obręb Ostojów. Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów. Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków. Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Opis stanu istniejącego: Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 520,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 oraz ul. Koszykową w Suchedniowie. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowo zagrodowym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości od 5,0 do 6,0 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane. Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 1,5 m. Zjazdy o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:  napowietrzna sieć teletechniczna,  sieć energetyczna,  sieć wodociągowa,  sieć gazociągowa.2. Parametry określające zakres projektowanych robót droga gminna,  klasa drogi D,  kategoria ruchu KR2,  prędkość projektowa: Vp= 40 km/h, nośność: 100 kN/oś,  długość odcinka 520,00  szerokość jezdni 5,0 – 6,5 m,  spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,  rów otwarty. Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Nawierzchnia remontowanej drogi gminnej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 5 cm, - warstwa z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. ok. 30 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja C3/4 – gr. 2 cm, - istniejąca konstrukcja jezdni. Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2. Pobocze: - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Zjazdy:- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 4 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.4. do Specyfikacji warunków Zamówienia.Część 5 postępowania - „Budowa drogi gminnej – ulicy Harcerskiej” zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 1. Dane Ogólne inwestycji: Lokalizacja inwestycji i właściwości funkcjonalno-użytkowe:Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Suchedniów, powiecie skarżyskim, województwie świętokrzyskim, miasto obręb Suchedniów. Prawo do dysponowania w/w nieruchomościami na cele budowlane posiada Gmina Suchedniów. Droga nie jest położona w układzie urbanistycznym, a co za tym idzie nie jest wpisana do Gminnej ewidencji Zabytków. Na terenie inwestycji nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Opis stanu istniejącego: Przewidziana do przebudowy droga jest drogą gminną o długości około 429,00 m. Droga jest skomunikowana ze starodrożem DK nr 7 – ul. Warszawska oraz ul. Partyzantów. Pełni ona również funkcję dojazdową do zlokalizowanych wzdłuż drogi zabudowań o charakterze mieszkaniowym zagrodowym oraz rekreacyjno - turystycznym. Istniejący odcinek drogi przewidziany do remontu posiada jezdnię o szerokości około 4,5 m o nawierzchni tłuczniowej. Stan nawierzchni jest zły i ze względów bezpieczeństwa wymaga natychmiastowego remontu. Spadki podłużne drogi dość zróżnicowane. Droga nie posiada chodników. Pobocza nieuregulowane, w postaci pasa zielonego o szer. 0,2 m – 2,0 m. Zjazdy o szerokościach od 3,00 – 6,00 m, mają nawierzchnię gruntową z kruszywa, dojścia do furtek o szer. Około 1,5 m, głównie z nawierzchnią gruntową oraz z kruszywa. W sąsiedztwie inwestycji znajduje się niżej wskazana infrastruktura drogowa:  kanalizacja sanitarna 200 wraz z przyłączami 160,  napowietrzna sieć teletechniczna,  sieć energetyczna,  sieć wodociągowa,  sieć gazociągowa.2. Parametry określające zakres projektowanych robót droga gminna,  klasa drogi D,  kategoria ruchu KR2,  prędkość projektowa: Vp= 40 km/h, nośność: 100 kN/oś,  długość odcinka 429,00 m + 50,00 m,  szerokość jezdni 5,0 m,  szerokość ciągu pieszo – jezdnego 3,0 m,  spadek podłużny maksymalnie dopasowany do terenu istniejącego,  rów otwarty/kryty,  zjazdy do posesji o szer. Dopasowanej do istniejących, generalnie o szer. 5,0 m, połączone z jezdnią łukami wyokrąglającymi R=5,0 m,  przebudowa skrzyżowań wyłącznie w zakresie włączeń w drogi gminne z zastosowaniem promieni skrętnych, pobocze 0,5 m. Stan projektowany musi nawiązywać do obecnego zagospodarowania terenu. Przewidziano kontynuację funkcji komunikacyjnych terenu. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogowej zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Istniejące podłoże gruntowe na poboczu należy doprowadzić do grupy nośności G1. Konstrukcję nawierzchni jezdni należy zaprojektować na podstawie aktualnego Katalogu Typowych Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Nawierzchnia ul. Harcerskiej w km 0+000 do km 0+429,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca/wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W – gr. 8 cm, - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 22 cm, - mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 – gr. 25 cm. Razem: 59 cm. Konstrukcję nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym po uprzednim rozeznaniu warunków gruntowo – wodnych. Zamawiający dopuszcza indywidualne projektowanie konstrukcji spełniające kategorię obciążenia ruchem KR2. Na styku istniejącej konstrukcji należy zaprojektować i położyć siatkę wzmacniającą (poliestrową przeplataną w węzłach o wytrzymałości na rozciąganie 50/50 kN/m) zatopioną pomiędzy warstwami bitumicznymi po 0,5 m z każdej strony (na połączeniu istniejącej nawierzchni z nową). Ciąg pieszo – jezdny:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16w – gr. 5 cm,- mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm, - mieszanka związana cementem (warstwa mrozoochronna) C 1,5/2 gr. 15 cm. Razem: 39 cm. Pobocze: - mieszanka niezwiązana z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm. Zjazdy:- nawierzchnia z kostki betonowej – grafitowej – gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5 – gr. 15 cm, - mieszanka związana z cementem (warstwa mrozoochronna) C1,5/2 – gr. 15 cm. Razem: 43 cm. Szczegółowo zakres prac projektowych w zakresie części 5 postępowania określony został w Programie funkcjonalno - Użytkowym będącym załącznikiem nr 2.5. do Specyfikacji warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, a także art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), oraz 10) ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku odnośnie zdolności Wykonawcy w obrocie gospodarczym w odniesieniu do każdej części postępowania.1.2. Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań w odniesieniu do każdej części postępowania.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:a) W odniesieniu do I części postępowania - Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.b) W odniesieniu do części II postępowania – posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00 PLN.c) W odniesieniu do części III postępowania – posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN.d) W odniesieniu do części IV postępowania – posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN.e) W odniesieniu do części V postępowania – posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 600 000,00 PLN.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:- w odniesieniu do części I postępowania – Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu,- w odniesieniu do części II postępowania – Wykonawca zrealizował co najmniej 1 zadanie zrealizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi zaliczonejdo kategorii dróg publicznych o wartości minimum 900 000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowyz Zamawiającym),- w odniesieniu do części III postępowania - Wykonawca zrealizował co najmniej 1 zadanie zrealizowanew systemie „zaprojektuj i wybuduj” związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi zaliczonej do kategorii dróg publicznych o wartości minimum 1 000 000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowyz Zamawiającym),- w odniesieniu do części IV postępowania – Wykonawca zrealizował co najmniej 1 zadanie zrealizowanew systemie „zaprojektuj i wybuduj” związane z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi zaliczonej do kategorii dróg publicznych o wartości minimum 700 000,00 PLN brutto (w ramach jedne umowyz Zamawiającym),- w odniesieniu do V części postępowania – Wykonawca zrealizował co najmniej 1 zadanie zrealizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” związane z budową lub przebudową lub rozbudową drogi zaliczonej do kategorii dróg publicznych o wartości minimum 1 600 000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowy z Zamawiającym).b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:- w odniesieniu do części I postępowania – projektantem - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanew specjalności drogowej do projektowania oraz kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej umożliwiające sprawowanie samodzielnej funkcji w budownictwie w odniesieniu do zakresu rzeczowego dla częściI postępowania.- w odniesieniu do części II postępowania – projektantem - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanew specjalności drogowej do projektowania oraz kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej umożliwiające sprawowanie samodzielnej funkcji w budownictwie w odniesieniu do zakresu rzeczowego dla częściII postępowania.- w odniesieniu do części III postępowania – projektantem - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanew specjalności drogowej do projektowania oraz kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej umożliwiające sprawowanie samodzielnej funkcji w budownictwie w odniesieniu do zakresu rzeczowego dla częściIII postępowania.- w odniesieniu do części IV postępowania – projektantem - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanew specjalności drogowej do projektowania oraz kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej umożliwiające sprawowanie samodzielnej funkcji w budownictwie w odniesieniu do zakresu rzeczowego dla częściIV postępowania.- w odniesieniu do części V postępowania – projektantem - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlanew specjalności drogowej do projektowania oraz kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej umożliwiające sprawowanie samodzielnej funkcji w budownictwie w odniesieniu do zakresu rzeczowego dla częściV postępowania.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektanta z funkcją kierownika budowy w sytuacji, w której wskazana osoba posiada wymagane prawem odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie.Wskazane osoby powinny posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm. przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach