Przetargi.pl
Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn

GMINA STRAWCZYN ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Żeromskiego 16
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413038002
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STRAWCZYN
    ul. Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413038002
    REGON: 291010790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynETAP I. Uzbrojenie terenów w sieć wodno - kanalizacyjną w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynBudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej:Zadanie 1. Kanalizacja sanitarna: Zakres robót:Kanały sanitarne z rur PCV 200 o długości 2300,5 mZadanie 2. Sieć wodociągowa: Zakres robot:Sieć wodociągowa z rur PE100 SDR11 PN16 90/8,2 mm o długości 43,5mSieć wodociągowa z rur PE100 SDR11 PN16 125/10,0 mm o długości 1736mUWAGA!! Zamawiający modyfikuje sposób wykonania zaprojektowanej sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 110/10,0 mm na zastosowanie rur PE100 SDR11 PN16 125/10,0 mm. W przedmiarze robót zostały ujęte zmiany. Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych:Zadanie 3. Przyłącza kanalizacyjne:Zakres robót:Przyłącza kanalizacyjne z rur PCV litych SDR 34 Ø160mm- szt. 43, łączna długość – 239,0 mZadanie 4. Przyłącza wodociągowe: Zakres robót:Przyłącza wodociągowe rur PE SDR 11 Ø40mm, szt.43, łączna długość - 256,5 mDo obowiązków Wykonawcy należy wykonanie robót budowanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy.Uwaga!!!Na etapie wykonywania robót budowlanych związanych z budową sieci wodno – kanalizacyjnej oraz po ich zakończeniu, Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia warunków umożliwiających właścicielom posesji przyległych do pasa drogowego w sposób nieutrudniający dojazd do nieruchomości, w tym do budowanego przedszkola.ETAP II. Budowa infrastruktury drogowej w formule zaprojektuj i wybuduj w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn.Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg: 1-ul. Michała Wołodyjowskiego – droga publiczna klasy D o długości w osiach około L≈ 585 m 2- ul. Przedszkolna – droga publiczna dojazdowa D o długości w osiach około L ≈ 400 m 3- łącznik ul. Przedszkolnej i ul. Kalinowej – droga publiczna dojazdowa D o długości w osiach około L≈ 165 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oświetleniem uliczny, odwodnieniem dróg, kanałem technologicznym jeśli zajdzie konieczność) o łącznej długości około 1150 mb, w formule zaprojektuj i wybuduj.Zadanie obejmuje m. in.:1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego.2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania dróg np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego (jeżeli wymagane), oświetlenia ulicznego, budowę chodnika, nawierzchni dróg, itd.4. Uzgodnienie koncepcji i dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).5. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.7. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót.8. Wykonanie robót budowanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy.9. Opracowanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek dróg.10. Zamawiający wymaga kierownika robót posiadających uprawnienia w branży sanitarnej na każdym etapie robót budowlanych.Przedmiot zamówienia należy wykonać należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, PFU i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SWZ.1) Przedmiot zamówienia (ETAP I) określa dokumentacja projektowa, a roboty wyszczególnione w przedmiarze robót a nie ujęte w dokumentacji należy również wycenić. Ponadto roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a zawarte w dokumentacji projektowej również podlegają wycenie.2) Przedmiot zamówienia (ETAP II) określa SWZ, PFU, szacunkowy przedmiar robót.3) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami w celu ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 4) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.5) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.6) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.7) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.8) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów.10) Teren, na którym prowadzona będzie inwestycja jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego. 11) Wyłącznie za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innych rozwiązań technicznych w zakresie zagospodarowania terenu i konstrukcji drogi.Uwaga ! Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej na cele budowlane na czas realizacji Inwestycji. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej w czasie realizacji inwestycji pokrywa Wykonawca.  Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.).Część 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn w zakresie robót określonych w dokumentacji projektowej, programie funkcjonalno - użytkowym i wykonanej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę.WYKAZ OBOWIĄZKÓW I ZAKRESU CZYNNOŚCI NADZORU INWESTORSKIEGO- Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej na etapie wykonania oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami- Dokładna znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami,- Zapoznanie się z terenem budowy,- Wykonanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane,- Kontrolowanie przebiegu prac (ich ilość i terminowość) oraz jakości użytych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i wykorzystywanego sprzętu,- Bieżąca kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym,- Bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej,- Kontrolowanie rozliczenia robót oraz dokonywanie potwierdzenia merytorycznego wykonania prac,- Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego,- Koordynowanie robót,- Wydawanie wykonawcy robót budowlanych poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, akceptacji materiałów budowlanych, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczący prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy),- Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,- Żądanie od Wykonawcy usunięcia, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, być niezgodna z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,- Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi,- Kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,- Udzielanie wyjaśnień do ewentualnych propozycji zmian do dokumentacji projektowej,- Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą (jeżeli dotyczy),- Udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad,- Potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia,- Wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo,- Czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową i terminową realizacją robót oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,- Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego,- Zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu,- Udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Zamawiającego,- Przybywanie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy niezwłocznie, najpóźniej w terminie 2 dni od wezwania,- Udzielanie na żądanie zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i ich zaawansowaniu,- Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dot. budowy,- Uczestnictwo w spotkaniach dotyczących budowy oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów, notatek z tych spotkań w ustalonych terminach,- Współpraca z projektantem (m.in. uzyskiwanie wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań) oraz informowanie go o stwierdzonych błędach lub niejasnościach,- Przedstawianie Zamawiającemu na piśmie zaleceń dotyczących wyceny robót budowlanych zamiennych i dodatkowych wraz z uzasadnieniem, sprawdzanie protokołów konieczności itp.- Ustalanie z Zamawiającym rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych,- Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub powtarzające,- Kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,- Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,- Poświadczenie terminu zakończenia robót,- Organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę,- Przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji,- Obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru: dla ETAPU I w branży SANITARNEJ, dla ETAPU II w branży DROGOWEJ na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy nie mniej niż 1 raz w tygodniu oraz podczas opracowania dokumentacji projektowej (ETAP II) poprzez udział w weryfikacji i opiniowaniu dokumentacji projektowej na etapie wykonania oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami oraz terenem budowy,- Obecność na budowie, zapewniająca nadzór nad inwestycją – przez nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy oraz podczas opracowania dokumentacji projektowej poprzez udział w weryfikacji i opiniowaniu dokumentacji projektowej na etapie wykonania oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami oraz terenem budowy,• Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny a to oznacza, że wszelkie czynności wymagające obecności inspektora nadzoru poza wskazanym limitem nie zwalniają go z obecności podczas tych czynności. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:Dotyczy części 1. - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn, nr konta 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002, z adnotacją Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn część 1 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.05.2024 r. do godz. 11:00 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego;1) gwarancjach bankowych;2) gwarancjach ubezpieczeniowych;3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 299);3. Wadium wnoszone w innej formie:1) Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).2) Wadium w formie dokumentu elektronicznego musi być przekazane do Zamawiającego tak aby skutecznie wpłynęło do terminu składania ofert oraz musi być sporządzone w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.3) Wniesienie dokumentu wadium w formie elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w formie oryginału dokumentu.Uwaga: Dokument wadialny nie może zawierać zapisów umożliwiających wygaśnięcie gwarancji w przypadku zwrócenia dokumentu do gwaranta. Klauzula może zawierać zapis np. „Gwarancja wygasa automatycznie i całkowicie w następujących sytuacjach:• Gdy płatności dokonane przez gwaranta w ramach gwarancji osiągną kwotę gwarancji lub• Gdy gwarant otrzyma pisemne oświadczenie beneficjenta, zwalniające gwaranta ze wszystkich zobowiązań przewidzianych w gwarancji, przed upływem terminu ważności gwarancji, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania beneficjenta oraz przesłane w sposób przewidziany dla złożenia żądania zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej:- Zamawiający nie stawia warunku4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Potencjał techniczny:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumentyZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:- minimum jedną robotę w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy dróg publicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (w ramach jednego zamówienia)- minimum jedną robotę w zakresie budowy/rozbudowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej lub wodno-kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (w ramach jednego zamówienia)b) Potencjał kadrowy: (dotyczy części 1) Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poniżej:- Projektant - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowejWskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, doświadczenie zawodowe w sporządzaniu co najmniej 3 dokumentacji projektowych w zakresie budowy /rozbudowy/przebudowy dróg publicznych- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji) oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową/przebudową/rozbudową: dróg publicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto- Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji) oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową/przebudową/rozbudową: sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej lub wodno-kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budowamiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum roczne doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót,Do wykazu osób w stosunku do kierownika/ów budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zamawiający dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.c) Potencjał kadrowy: (dotyczy części 2) Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko wymienione poniżej:Inspektor nadzoru robót drogowych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży drogowej. Doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy/robót budowlanych na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) inwestycji związanej z budową/przebudową/rozbudową dróg publicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości umowy na roboty budowlane min. 1 000 000,00 zł brutto (kryterium oceny ofert)Inspektor nadzoru robót sanitarnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży sanitarnej. Doświadczenie to winno obejmować nadzór lub kierowanie budową jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy lub kierownik robót branży sanitarnej na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) inwestycji związanej z budową/przebudową/rozbudową kanalizacji deszczowej/kanalizacji sanitarnej/sieci wodociągowej/sieci wodno-kanalizacyjnej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500 000,00 zł bruttoInspektor nadzoru robót elektrycznych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) inwestycji związanej z budową/przebudową/rozbudową budynku/instalacji oświetlenia zewnętrznego.Do wykazu osób w stosunku do inspektorów należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych funkcji technicznych przez jedną osobę z zastrzeżeniem, że wymagane jest dysponowanie zespołem co najmniej dwóch osób spełniających opisane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach