GMINA BOJANOWO ogłasza przetarg
- Adres: 63-940 Bojanowo, Rynek 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 54 56 393 , fax. 65 54 56 640
- Data zamieszczenia: 2023-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BOJANOWO
Rynek 12
63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
tel. 65 54 56 393, fax. 65 54 56 640
REGON: 411050534 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bojanowo (postępowanie 3) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Częś ć 1: zakup wyposażenia i sprzętu (minikoparka, przyczepa/laweta). Szczegó łowy opis przedmiotu zamó wienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ .Częś ć 2: zakup wyposażenia i sprzętu (furgonetka, furgon). Szczegó łowy opis przedmiotu zamó wienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ .Częś ć 3: remont oczyszczalni ś ciekó w, modernizacja przepompowni ś ciekó w, modernizacja systemu napowietrzania na SUW Bojanowo i SUW Zaborowice, budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wymiana wodomierzy – SUW-y, rozbudowa systemu zdalnego odczytu (psiony). Szczegó łowy opis przedmiotu zamó wienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robó t, a także program funkcjonalno-użytkowy (dokumentacja techniczna) – stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania i zamierzający złożyć ofertę na Część 3, jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 28.04.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62 8682 0004 0030 3970 2000 0060. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części), - kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku (dotyczy Części 1, 2 i 3):W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (dotyczy Części 1, 2 i 3).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (w zakresie Części 1 i 2).W niniejszym postępowaniu (w zakresie Części 3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.4) zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (w zakresie Części 1 i 2).W niniejszym postępowaniu (w zakresie Części 3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 300 m3/dzieńorazb) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o długości minimum 100 mborazc) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.Zamawiający, określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bojanowo (postępowanie 3)
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.
Dodano: 2020-05-13 - Doposażenie pracowni w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-12-10 - Doposażenie pracowni w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-11-25 - Zainwestuj w swoja przyszłość- nowy wymiar kształcenia zawodowego w ZS im. Gen. T. Kutrzeby w Obornikach-zakup i dostawa sprzętu ICT, wyposażenia do pracowni technik budownictwa i technik handlowiec
Dodano: 2019-11-05 - Zainwestuj w swoja przyszłość- nowy wymiar kształcenia zawodowego w ZS im. Gen. T. Kutrzeby w Obornikach-zakup i dostawa sprzętu ICT, wyposażenia do pracowni technik budownictwa i technik handlowiec”
Dodano: 2019-10-24 - Doposażenie pracowni w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Dodano: 2019-10-18 - zakup i dostawa sprzętów niezbędnych do realizacji usługi szkoleniowej w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla osób osadzonych w zakładach karnych i aresztach śledczych podległych OISW w Poznaniu
Dodano: 2019-02-12 - Dostawa sprzętu lotniskowego dla 16 brl Jarocin oraz 33 BLTr Powidz
Dodano: 2018-10-12