Przetargi.pl
Dostawa sprzętu lotniskowego dla 16 brl Jarocin oraz 33 BLTr Powidz

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu lotniskowego dla 16 brl Jarocin oraz 33 BLTr Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu lotniskowego dla 16 brl Jarocin oraz 33 BLTr Powidz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych zamieszczonych w formularzach cenowych (załączniki nr 2A – 2D do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa dwóch zagęszczarek rewersyjnych spalinowych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ (formularz cenowy wraz z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi). Zadanie nr 2 - Dostawa dwóch pistoletów do wbudowywania materiałów plastycznych, pneumatyczny wraz z przeprowadzeniem szkolenia– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ (formularz cenowy wraz z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi). Zadanie nr 3 - Dostawa trzech pił spalinowych samojezdnych do cięcia betonu o minimalnej średnicy tarczy tnącej 620 mm - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ (formularz cenowy wraz z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi). Zadanie nr 4 - Dostawa malowarki drogowej wraz z przeprowadzeniem szkolenia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ (formularz cenowy wraz z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi). 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 34922000-6 Urządzenia do znakowania dróg, 43315000-4 Maszyny do zagęszczania gruntu, 43300000-6 Maszyny i sprzęt budowlany, 43812000-8 Piły. 4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych zamieszczonych w formularzach cenowych (załącznik nr 2A-2D do SIWZ). 5. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, nazwę, kod lub symbol oraz parametry oferowanego sprzętu), który oferuje dla każdej pozycji asortymentowej załącznika nr 2A-2D do SIWZ. 6. Nie wypełnienie kolumny nr 3, 4, 9 załącznika nr 2A – 2D do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2A – 2D do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn sprzętu lotniskowego w JW. 3918 Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71. dla ZADANIA NR 2: Magazyn sprzętu lotniskowego w JW. 3918 Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71. dla ZADANIA NR 3: Magazyn sprzętu lotniskowego w JW. 3918 Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71. dla ZADANIA NR 4: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej w 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. c) Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. d) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. e) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. f) Wykonawca przeprowadzi przed dostawą przedmiotu umowy do Odbiorcy w ramach wynagrodzenia umownego szkolenie teoretyczne i praktyczne z wytypowanymi przez Odbiorców operatorami w ilości 3 osób (dotyczy zadania nr 2 i 4) g) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi zawartymi w formularzach cenowych (załącznik nr 2A – 2D do SIWZ). i) Minimalna gwarancja wynosi 24 miesiące dla zadania nr 1, 2 i 4 oraz 12 miesięcy dla zadania nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2A – 2D do SIWZ c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach