Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo - z podziałem na 3 zadania – drugie postępowanie na cz. III

GMINA KOZŁOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, ul. Mazurska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896250833
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOZŁOWO
    ul. Mazurska 3
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896250833
    REGON: 510742994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo - z podziałem na 3 zadania – drugie postępowanie na cz. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania pn: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo - z podziałem na 3 zadania drugie postepowanie na cz. III”2. Zakres prac obejmuje wykonanie prac poprawiających efektywność energetyczną budynku użyteczności publicznej przy ul. Nidzickiej 31 w Kozłowie. III część przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu ,,Poprawę efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul. Nidzickiej 31 w miejscowości Kozłowo”. Zakres prac obejmuje m.in.-Wymiana węzła cieplnego na nowoczesny wykonany w technologii wymiennika płytowego. - Płukanie i czyszczenie chemiczne instalacji. -Wymiana grzejników stalowych wyposażonych w zawory termostatyczne i odcinające. - Montaż licznika ciepła, systemu sterowania ciepłem w budynku - sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i zdalny odczyt zużywanej energii.-Docieplenie stropodachu wentylowanego dachu hali widowiskowej-Montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z rekuperacją wyposażonej w system odzysku ciepła.-Docieplenie ścian zew. kondygnacji fundamentów i nadziemnych budynku.-Wymiana okien i drzwi zewnętrznych na energooszczędne.-Montaż instalacji PV mocy 19,8 kW (60 szt. paneli PV moc 330W)-Montaż systemu zarządzania energią w zakresie instalacji oświetleniowej -Kompleksowa wymiana balustrad, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na metalowe z blachy powlekanej, ułożenie płytek antypoślizgowych na wszystkich schodach, ( kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji) , przełożenie kostki wraz wyrównaniem na podjeździe dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Nidzickiej, wymiana wszystkich kratek wentylacyjnych w kominach i na budynku, kompleksową naprawę kominów i ich dwukrotne malowanie farbą zewnętrzną oraz wykonanie obróbki wszystkich zadaszeń wraz z ich odwodnieniem.- wykonanie kompleksowej naprawy instalacji odgromowej wraz z wykonaniem kontroli w zakresie stanu sprawności połączeń instalacji piorunochronnej, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń oraz uziemień instalacji i aparatów potwierdzone protokołem przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia który należy załączyć do dokumentacji odbiorowej-Wykonanie robót dodatkowych wskazanych w projekcie wykonawczym elewacji, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zgodnie z załączoną wizualizacją budynku po termomodernizacji. Po wykonaniu wszystkich prac termomodernizacyjnych wykonawca dla obiektu na podstawie wykonanych usprawnień termomodernizacyjnych sporządzi świadectwo charakterystyki energetycznej Świadectwo należy sporządzić na zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r.o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 497 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015, poz. 376). 2..Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w zał. 7 do SWZ ( Dokumentacja projektowa, Audyty energetyczne określające zakres, ilość i rodzaj prac do wykonania na poszczególnym obiekcie, Projekty wykonawcze , Specyfikacja Techniczna oraz Przedmiar robót). Przedmiar należy traktować pomocniczo przy dokonywaniu szacowania ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00zł.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert z terminem obowiązywania do terminu związania ofertą ( 30 dni).3. Wadium może być wniesione wg. wyboru wykonawcy w:- pieniądzu- gwarancjach bankowych- gwarancjach ubezpieczeniowych- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r.poz.310,836 i 1572).4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty ( zgodnie z poniższą zasadą) na poniższy nr rachunku bankowego Zamawiającego88 8834 1022 2002 0300 0101 0006– z dopiskiem przetarg na:„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w miejscowości Kozłowo - z podziałem na 3 zadania – drugie postepowanie na cz. III”5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których wyżej mowa wykonawca przekaże wraz ze złożoną ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.a)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie /przebudowie/ remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3. o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).b) dysponują lub będą dysponować w trakcie realizacji zamówienia lub jego części co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych i instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro energetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach