Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków dla gminy Nędza w miejscowości Ciechowice”

Gmina Nędza ogłasza przetarg

  • Adres: 47440 Nędza, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 410-20-18, 410-20-93
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nędza
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    47440 Nędza, woj. śląskie
    tel. 032 410-20-18, 410-20-93
    REGON: 27625847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nedza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa oczyszczalni ścieków dla gminy Nędza w miejscowości Ciechowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przygotowanie do wdrożenia, zarządzanie, nadzór inwestorski, rozliczenie, kontrolę realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa oczyszczalni ścieków dla Gminy Nędza w miejscowości Ciechowice”, zwanego dalej Inwestycją. Inżynier kontraktu jest zobowiązany przestrzegać przepisów obowiązującego prawa i ponosić całkowitą odpowiedzialność wobec Zamawiającej i osób trzecich z tytułu roszczeń wynikających z naruszenia przepisów prawa i postanowień umowy. Inżynier kontraktu będzie także zobowiązany podjąć także inne działania , jakie okażą się konieczne lub potrzebne dla osiągnięcia celów Projektu lub dla zrealizowania inwestycji Do obowiązków Inżyniera w tym zakresie będzie należeć w szczególności: 1. weryfikacja rozwiązań projektowych dla projektu, na który Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę, przygotowanie i przeprowadzenie postępowań niezbędnych dla realizacji projektu 2. zapoznanie się ze złożonymi przez Gminę Nędza wnioskami o dofinansowanie tego zadania, umowami wynikającymi z tych wniosków oraz zasadami rozliczania zadania; 3. udział w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych w ramach Projektu 4. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w 4 branżach tj. konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej zgodnie z warunkami umowy oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz sporządzanie notatek służbowych. 6. Pobyty na budowie w okresie realizacji robót odpowiednio do potrzeb wynikających z toku realizacji zadania 7. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiająca, 8. Występowanie do Projektanta w celu uzyskania wyjaśnień w sprawie wątpliwości związanych z zawartymi w projekcie rozwiązaniami. 9. Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę robót, 10. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej dotyczącej inwestycji, 11. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od realizacji umowy przeprowadzenie inwentaryzacji wykonanych prac. 12. Stwierdzenie każdorazowej konieczności pobytu Projektanta na budowie, 13. Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 14. Udział w przeglądach w okresie gwarancji nie częściej jednak niż 1 raz w roku. 15. Analizę atestów, certyfikatów, świadectw materiałowych i elementów budowlanych, 16. Dokonywanie odbiorów częściowych i oraz robót zakrywanych i zanikających 17. Udział w próbach i sprawdzeniach instalacji, urządzeń technicznych, itp. 18. Bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, 19. Sprawdzenie i akceptacja dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 20. Bieżąca kontrola jakości wykonywanych prac budowlanych, zgodności robót m.in. z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami itd. 21. Weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych sporządzonych w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i protokolarnie odebranych. 22. Weryfikacja i akceptacja protokołów konieczności wykonania robót uzupełniających, zamiennych lub dodatkowych w przypadku ich powstania oraz późniejsze sprawdzenie kosztorysów powykonawczych. 23. Bieżące informowanie Zamawiającej o wszelkich potencjalnych problemach mogących mieć wpływ na prawidłowe rozliczenie inwestycji finansowanej ze środków zewnętrznych 24. realizację obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych wynikających z procedur UE związanych z uzyskaniem dofinansowania na realizację projektu ze środków UE - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (dla działania: 5.1 Gospodarka wodno-ściekowa dla poddziałania: 5.1.2 Gospodarka wodno-ściekowa RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego, 25. kompleksowe rozliczenie Inwestycji z wszystkimi instytucjami finansującymi Inwestycję, w tym z WFOŚiGW w Katowicach; 26. realizację innych obowiązków spoczywających na Zamawiającym zgodnie z wytycznymi/wymaganiami stawianymi Zamawiającemu, jako beneficjentowi, w związku z pozyskaniem funduszy UE oraz innych środków na realizację Inwestycji (np. wnioskowanie o płatność ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71530000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie na załączonym druku JDZ lub oświadczeniu własnym przygotowanym zgodnie z założeniami w pkt. 10.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach