Przetargi.pl
BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI ORAZ PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3809006, 3809031 , fax. (032) 380 90 18
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Towarowa 1
    42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. (032) 3809006, 3809031, fax. (032) 380 90 18
    REGON: 27215700900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI ORAZ PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi zlokalizowana jest w Knurowie przy ,ul. Dworcowej - działki nr 2141/45, 2139,2140, 2141/18 obręb 240501_1.0001, Knurów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Działki budowlane nr ewid. 2141/45, 2140 zlokalizowane są w rejonie ul. Dworcowej w Knurowie. Po stronie południowej obszar opracowania graniczy z działką o zabudowie wielorodzinnej. Obsługę komunikacyjną zapewnia istniejący układ ulic i dojść pieszych. Dojścia i dojazdy do obiektów zapewniono od strony wewnętrznej ulicy dojazdowej powiązanej z ul. Pocztową realizowanej w 1 etapie budowy wielorodzinnego zespołu mieszkaniowego. Przedmiotowe działki zlokalizowane są w obszarze o pełnym wyposażeniu w sieci infrastruktury technicznej. Po stronie wschodniej i zachodniej zespoły zieleni wysokiej do częściowego zachowania. Dojścia piesze projektowanego zespołu 2 budynków usytuowano od strony zachodniej. Dojazdy do obsługi obiektów, oraz wjazdy na poziom garaży dla samochodów osobowych od strony projektowanej ulicy wewnątrzosiedlowej. Budynki zaprojektowane zostały z pełnym podpiwniczeniem, przeznaczonym na parkingi dla samochodów osobowych, pomieszczenia gospodarcze, techniczne, oraz komórki lokatorskie. 1) Charakterystyka budynków Projektowany obiekt to budynek IV- kondygnacyjny z całkowitym podpiwniczeniem, oraz z użytkowym poziomem poddasza. Obiekt przeznaczony na cele mieszkalne, wielorodzinne z garażem podziemnym dla 11 samochodów osobowych. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w mieszanym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi oraz żelbetową, słupowo płytową konstrukcją nośną garażu. Komunikację wewnętrzną obiektu zapewnia centralna klatka schodowa, oraz korytarze wewnętrzne. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zaprojektowano obsługę komunikacyjną obiektu w nawiązaniu do istniejącej ulicy pocztowej, działka nr 2139 obręb Knurów, oraz ul. Dworcowej. Projekt zjazdu z ulicy dworcowej wg odrębnego opracowania i pozwolenia na budowę. Dojścia i dojazdy przewidziane dla obsługi mieszkańców zlokalizowane zostały od strony istniejących ulic, ul. Pocztowej i ul. Dworcowej. Projektowane wydzielenie wejść i wjazdów pozwala na całkowitą ich segregację pod względem wymagań użytkowych i funkcjonalnych. Potrzeby parkingowe zespołu zapewniono poprzez wydzielenie w granicach działek inwestora 16 miejsc postojowych na poziomie terenu, oraz 2 x po 11 miejsc postojowych dla samochodów osobowych na poziomie parkingów podziemnych. Łącznie na potrzeby zespołu mieszkaniowego zaprojektowano 38 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 4 stanowiska postojowe na potrzeby osób niepełnosprawnych. Ilość projektowanych miejsc postojowych dla samochodów osobowych zapewnia prawidłową obsługę zespołu w zakresie określonym planem miejscowym. Projektowana funkcja obiektu - układ i rozmieszczenie programu funkcjonalnego, opracowanie projektowe wykonano w oparciu o dostarczone przez inwestora wytyczne programowo - funkcjonalne. Jednocześnie określono na etapie projektu koncepcyjnego strukturę oraz rozkład funkcji programowych. Proponowane rozwiązanie układu funkcji w obiektach uwzględnia w/w zalecenia w zakresie wielkości programowych, przestrzennych i funkcjonalnych. Lokalizację funkcji mieszkalnej wielorodzinnej oraz gospodarczej i ogólnej podzielono na strefy odpowiadające ich dostępności. Pomieszczenia lokali mieszkalnych oraz pomieszczenia gospodarczo – techniczne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych zlokalizowano w poszczególnych poziomach wg n/w schematu:  poziom piwnic: przeznaczono na pomieszczenia parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, zaplecza technicznego, przedsionków p. pożarowych oraz pomieszczenia gospodarcze. Poziom funkcjonalny piwnic jest dostępny jedynie dla potrzeb mieszkańców obiektu. Zaprojektowana klatka schodowa umożliwia bezpośrednią komunikację i ewakuację z poziomu piwnicy na wyższe kondygnacje. Przewidziano także bezpośrednie wyjście ewakuacyjne z poziomu piwnic na zewnątrz budynku w zakresie ewakuacji parkingów podziemnych,  poziom przyziemia: przeznaczono na funkcje użytkowe części mieszkalnej budynku z rozbudowaną częścią wejściową, umożliwiającą organizację ruchu osób niepełnosprawnych oraz bezpośrednie wejście i podjazd. Zaprojektowane wejście główne umożliwia jego kontrolę oraz organizację centralnego powiązania wejścia z zespołem pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeniem parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, częścią gospodarczą i techniczną. Wszystkie poziomy użytkowe obsługiwane są bezpośrednio przez wewnętrzną klatkę schodową. Pomieszczenia poziomu przyziemia przeznaczono na rozmieszczenie funkcji w zakresie strefy wejściowej do budynku, centralnej klatki schodowej oraz części mieszkalnej,  poziom 1- 3 piętra w całości przeznaczono na funkcje mieszkalne, wielorodzinne. Dostęp do pomieszczeń zapewniają wewnętrzne klatki schodowe oraz korytarze wewnętrzne. 2) Charakterystyka elementów konstrukcyjnych projektowanego obiektu: Obiekty projektowane – 2 budynki mieszkalne wielorodzinne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych.  budynek realizowany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych i żelbetowych monolitycznych,  stopy i ławy fundamentowe projektowane jako żelbetowe wykonane na placu budowy – dla parkingów wbudowanych oraz 2 budynków mieszkalnych,  ściany wewnętrzne konstrukcyjne poziomu piwnic o gr. 20-25 cm żelbetowe wylewane na mokro,  ściany wewnętrzne i zewnętrzne konstrukcyjne i osłonowe poziomu kondygnacji mieszkalnych z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W, gr. 25,00 cm na zaprawie termoizolacyjnej systemowej dla ścian zewnętrznych i cementowo wapiennej dla pozostałych ścian murowanych,  ścianki działowe wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W gr. 8,00 -12,00 cm,  stropy typu filigran gr. 20 cm z uzupełnieniami wylewanymi – płyty żelbetowe gr. 15 cm,  klatki schodowe żelbetowe o zmiennej ilości stopni w biegach, spoczniki płytowe wsparte na ścianach nośnych, wylewane z betonu B25,  konstrukcja stropodachu drewniana, krokwiowo płatwiowa wsparta na płytach filigran. Wewnętrzna konstrukcja stropu nad parkingiem dla samochodów osobowych żelbetowa,  zewnętrzne pokrycie warstw stropodachu – pokrycie połaci dachowych w formie panelowej blachy powlekanej dachówkopodobnej z powłoką cynkowo magnezową w kolorze grafitowym określonym w części graficznej opracowania,  stolarka okienna PCV szklona zestawem z 3 szybowym float z okuciami w wersji rozszczelniającej. Okna na parterze projektowane z roletą antywłamaniową (Zamawiający przewiduje rezygnację z ich wykonania),  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej, częściowo szklona szkłem ornamentowym z ościeżnicami przylgowymi, regulowanymi wg wykazów części rysunkowej projektu wykonawczego,  witryny wiatrołapów, drzwi wejściowe do budynków oraz świetliki klatki schodowej z profili aluminiowych z zestawem z 3 szyb float,  wyłazy na dach o wymiarach 90 x 90, ocieplone do wartości współczynnika k=1.10,  parapety okienne typowe PCV,  podokienniki zewnętrzne w otworach okiennych aluminiowe, barwione na kolor RAL 8017,  obudowy technologiczne - w celu osłony instalacyjnych połączeń i przebiegu wyposażenia instalacyjnego w obrębie projektowanego obiektu przewiduje się zastosowanie osłon w formie zabudowy pionów instalacyjnych. Szachty pionowe instalacji należy obudować w technologii g-k lub tradycyjnej. Poziome odcinki przebiegu instalacji należy osłonić systemowym sufitem podwieszanym, częściowo realizowanym w technologii g-k z pozostawieniem możliwości dostępu do przestrzeni międzystropowej w celu wykonania konserwacji i napraw,  pomieszczenia parkingów podziemnych, gospodarcze, techniczne, posadzka betonowa wzmocniona, zatarta na gładko z barwioną powłoką samopoziomującą systemową. Pomieszczenia komunikacji wewnętrznej, klatki schodowe, korytarze, hole, pomieszczenie sprzątaczki - posadzki betonowe pokryte powłoka epoksydową.  zastosowanie posadzek ceramicznych w przedpokoju, kuchni, łazience oraz podłóg panelowych w pokojach. W pomieszczeniach użytkowych przeznaczonych na cele mieszkalne należy wykonać posadzki w technologii podłogi pływającej z warstwą izolacji akustycznej,  projektowane tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne ścian i sufitów w poziomach pomieszczeń użytkowych gipsowe, maszynowe, zatarte na gładko. W pomieszczeniach mokrych cementowo wapienne przygotowane pod ułożenie płytek ceramicznych. Sufity podwieszane i zabudowy pionów instalacyjnych w technologii g-k w obrysie wyznaczonych na etapie projektu wykonawczego,  projektowane cementowo wapienne tynki wewnętrzne ścian i sufitów pomieszczeń poziomu piwnic,  izolacje termiczne i przeciwwilgociowe - w opracowaniu projektowym przyjęto systemowe izolacje termiczne i przeciwwilgociowe. W zakresie izolacji termicznych przyjęto płyty styropianu twardego gr. 3,00 - 28.00 cm oraz płyty z wełny mineralnej twardej gr. 18,00 - 30.00 cm. Jako izolacje przeciwwilgociowe zastosowano materiały bitumiczne,  odprowadzenie wód opadowych z dachów, stropodachów i balkonów - woda opadowa z poziomu dachów jest odprowadzana rurami spustowymi prowadzonymi od poziomu przyziemia na zewnątrz budynku. Konstrukcja stropodachu umożliwi odprowadzenie wód opadowych w miejscach określonych w części rysunkowej. Odprowadzenie wód opadowych z podjazdów do części pomieszczeń poziomu piwnic budynku, oraz wejść i wyjść z budynku za pomocą liniowych odwodnień systemowych,  zabezpieczenia antykorozyjne - wszystkie elementy metalowe, które nie posiadają systemowych warstw ochronnych należy zabezpieczyć przed korozją chemiczną poprzez ocynkowanie lub powlekanie powłokami antykorozyjnymi,  wentylacja pomieszczeń - wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają odpowiednią wentylacje wymaganą odnośnymi przepisami. Nawiew powietrza zewnętrznego zapewniają nawiewniki podokienne wbudowane w ościeżnice okienne i wyposażone w odpowiednie kratki wentylacyjne, oraz okucia z możliwością mikrootwarcia. Wentylacja pomieszczeń garaży podziemnych grawitacyjna wymuszona wg opisu w części instalacyjnej opracowania,  ochrona przed hałasem i drganiami - przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania budowlano materiałowe zapewniają ochronę użytkowników przed hałasem i drganiami powodowanymi przez instalacje i urządzenia związane z wyposażeniem obiektu. Przegrody budowlane pomiędzy pomieszczeniami użytkowymi wyposażono w elementy osłonowe o zwiększonej izolacyjności akustycznej. Uwaga: wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich parametrów techniczno eksploatacyjnych. Wszystkie zaprojektowane rozwiązania materiałowe mają być rozwiązaniami systemowymi. Ewentualne zamienniki muszą mieć parametry techniczne i technologiczne nie gorsze od przyjętych w dokumentacji projektowej. Jednocześnie zastosowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania normatywne, posiadać odpowiednie atesty i aprobaty, oraz zgodę inwestora i zespołu projektowego na ich zastosowanie. Budynki wyposażone zostaną w podstawowe instalacje wewnętrzne:  wody zimnej użytkowej z miejskiej sieci wodociągowej zlokalizowanej po zachodniej części działek budowlanych, w pasie drogowym ul. Pocztowej,  wody ciepłej z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  centralnego ogrzewania z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  kanalizacji sanitarnej powiązanej z miejską siecią kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ul. Pocztowej,  kanalizacji deszczowej powiązanej z odprowadzeniem wód opadowych zrzutem kontrolowanym do istniejącej w ul. Pocztowej sieci kanalizacji deszczowej,  elektrycznej - oświetlenia oraz siły z przyłączy,  odgromowej,  telefonicznej, teletechnicznej i RTV,  wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,  p. poż. z miejskiej sieci wodociągowej – hydranty w sąsiedztwie projektowanej zabudowy, w pasie drogowym ulic obrzeżnych. Dane techniczno – eksploatacyjne wewnętrznych instalacji określono w opracowaniach branżowych projektu budowlanego. 3) Dane techniczno-użytkowe projektowanych budynków Budynek, z którego każdy o powierzchni całkowitej netto 1.547,20 m2, składa się w sumie z 17 mieszkań, w tym sześciu 3-pokojowych oraz jedenastu 2-pokojowych, co daje w sumie powierzchnię użytkową mieszkań 968,70 m2. Kubatura budynku brutto to 5.288,00 m3. 4) Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego  tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne gipsowe, zatarte na gładko, gruntowane, przygotowane pod malowanie,  stolarka okienna PCV, szkolna zastawem z 3 szybowym z okuciami w wersji rozszczelniającej,  parapety okienne typowe, PCV,  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej,  drzwi wewnętrzne do mieszkań antywłamaniowe,  posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych – panele podłogowe AC4 w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience, WC, przedpokoju,  okładziny ścienne – płytki ceramiczne w kuchni w pasie o wysokości 80cm na poziomie 80cm od posadzki na ścianie z blatem roboczym; płytki ceramiczne w łazienkach do wysokości górnej krawędzi ościeżnicy drzwiowej,  montaż wyposażenia kuchni, łazienki i WC w przybory sanitarne i urządzenia: umywalki z półpostumentami, kabiny prysznicowe na brodzikach akrylowych, wanny, ustępy typu kompakt, zlewozmywaki jednokomorowe montowane na szafce, kuchenki gazowe z czterema palnikami wraz z piekarnikami elektrycznym (wolnostojące),  kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny, montowany w łazience lub kuchni, wg projektu,  grzejniki dwupłytowe zintegrowane, w łazienkach grzejniki łazienkowe drabinkowe,  odbiornik domofonowy,  wodomierze z możliwością zdalnego odczytu radiowego, kompatybilne z systemem FLOWIS Reader lub z innym kompletnym systemem umożliwiającym zdalny odczyt (wówczas należy wycenić koszty zakupu oprogramowania i innych urządzeń niezbędnych do dokonania odczytu). Uwagi szczegółowe: Przedmiar robót dotyczący części budowlanej (budynku) obejmuje swym zakresem jeden budynek- należy podczas sporządzania kosztorysu ofertowego zdublować wartość robót wynikającą z przedmiaru robót, tak, aby uwzględniała ona koszty wykonania dwóch budynków. To samo dotyczy przedmiaru robót dotyczących części sanitarnej instalacji wewnętrznej. Podczas wyceny należy przede wszystkim kierować się dokumentacją projektową, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.01.2018 r. do godz. 10:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem „Wadium –Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych ul. Dworcowa w Knurowie.”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a). 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty,  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,  w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 6. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). 7. Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. Należy wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji zgodnie z obowiązującym, wzorem załączonym do dokumentacji przetargowej – załącznik nr 10 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III. 4) niniejszego ogłoszenia: 1) pkt 1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) pkt 2. - 4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) lit. b) niniejszego ogłoszenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust.2 stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. III. 4) niniejszego ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 2. zdanie pierwsze stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach