Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów publicznych w Bielsku Podlaskim: ZADANIE 1 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 5, ZADANIE 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 7, ZADANIE 3 – Termomodernizacja Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza, ZADANIE 4 – Termomodernizacja Zespołu Szkół przy ul. Adama Mickiewicza

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 5065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów publicznych w Bielsku Podlaskim: ZADANIE 1 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 5, ZADANIE 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 7, ZADANIE 3 – Termomodernizacja Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza, ZADANIE 4 – Termomodernizacja Zespołu Szkół przy ul. Adama Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów publicznych w Bielsku Podlaskim: 1) ZADANIE 1 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 5. Zakres nadzorowanych robót obejmuje : a) docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu budynku, b) remont instalacji c.o. i c.w.u., c) wymiana części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, d) remont oświetlenia, e) remont zadaszenia i schodów zewnętrznych, f) przebudowa 2 tarasów oraz rozbiórka 1 tarasu, g) budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, h) przebudowa chodników wokół budynku i dojścia do budynków gospodarczych, i) remont budynku gospodarczego i wiaty wraz z zadaszeniem. Parametry techniczne obiektu Przedszkola Nr 5: - kubatura budynku – 4108,27 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 2 - liczba kondygnacji podziemnych – 1 - powierzchnia zabudowy – 468,12 m2 - powierzchnia użytkowa – 1143, 80 m2 2) ZADANIE 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 7. Zakres nadzorowanych robót obejmuje : a) docieplenie ścian zewnętrznych, b) docieplenie stropodachu wentylowanego nad częściami piętrowymi, docieplenie dachu nad częściami parterowymi, c) wymiana części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, d) wymiana instalacji c.o., e) remont oświetlenia, f) remont zadaszenia i schodów zewnętrznych, g) budowa 2 podjazdów dla osób niepełnosprawnych, h) przebudowa chodników wokół budynku, terenu utwardzonego oraz zjazdu do piwnicy, i) remont budynku technologicznego czerpni/wyrzutni wentylacji budynku przedszkola, j) przebudowa wewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Parametry techniczne obiektu Przedszkola Nr 7: - kubatura budynku – 8540 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 2 - liczba kondygnacji podziemnych – 1 - powierzchnia zabudowy – 943 m2 - powierzchnia użytkowa – 1868 m2 3) ZADANIE 3 – Termomodernizacja Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza. Zakres nadzorowanych robót obejmuje : a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku dydaktycznego, łącznika oraz sali gimnastycznej oraz ścian cokołowych i piwnic, b) docieplenie przestrzeni wentylowanej stropodachu budynku dydaktycznego; docieplenie dachu sali gimnastycznej, c) wymiana części istniejącej stolarki okiennej kondygnacji nadziemnych, wymiana stolarki okiennej piwnic, d) remont istniejącej wewnętrznej instalacji c.o., e) modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia. Parametry techniczne obiektów Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza Budynek dydaktyczny: - kubatura budynku – 5997,1 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 3 - liczba kondygnacji podziemnych – 1 - powierzchnia zabudowy – 479,0 m2 - powierzchnia użytkowa – 1451,05 m2 Łącznik nr 1 (brama) - kubatura budynku – 183,22 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 2 - liczba kondygnacji podziemnych – 0 - powierzchnia zabudowy – 31,52 m2 - powierzchnia użytkowa – 45,23 m2 Łącznik nr 2 (2-kond.): - kubatura budynku – 744,52 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 2 - liczba kondygnacji podziemnych – 0 - powierzchnia zabudowy – 99,27 m2 - powierzchnia użytkowa – 146,81 m2 Sala gimnastyczna: - kubatura budynku – 10607,52 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 1 (2 zaplecze) - liczba kondygnacji podziemnych – 0 - powierzchnia zabudowy – 1348,78 m2 - powierzchnia użytkowa – 1457,47 m2 4) ZADANIE 4 - Termomodernizacja Zespołu Szkół przy ul. Adama Mickiewicza. a) docieplenie ścian zewnętrznych budynków dydaktycznych "starej" i "nowej" szkoły, łącznika z salą gimnastyczną oraz ścian cokołowych i piwnic, b) docieplenie przestrzeni wentylowanej stropodachów budynków dydaktycznych; docieplenie dachu sali gimnastycznej, c) wymiana części istniejącej stolarki okiennej kondygnacji nadziemnych i stolarki okiennej piwnic, d) remont istniejącej wewnętrznej instalacji c.o., e) modernizacja instalacji c.w.u. i oświetlenia, f) remont nawierzchni jezdni manewrowych, miejsc parkingowych i chodników z kostki betonowej, g) przebudowa kanalizacji sanitarnej na placu szkolnym. Parametry techniczne obiektów Zespołu Szkół przy ul. Adama Mickiewicza: Budynek dydaktyczny "stara" szkoła: - kubatura budynku - 7 017,15 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych – 3 - liczba kondygnacji podziemnych – 1 - powierzchnia zabudowy - 526,19 m2 Sala gimnastyczna z zapleczem: - kubatura budynku - 4 230,65 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych - 1 (2 zaplecze) - liczba kondygnacji podziemnych - 0 - powierzchnia zabudowy - 1 348,78 m2 Budynek dydaktyczny "nowa" szkoła: - kubatura budynku - 11 318,0 m3 - liczba kondygnacji nadziemnych - 4 - liczba kondygnacji podziemnych - 1 - powierzchnia zabudowy - 621,8 m2 Szczegółowy opis robót zawarty jest na stronie internetowej www.bielsk-podlaski.pl w zakładce BIP – Zamówienia publiczne, w dokumentacji będącej przedmiotem przetargu pn. Termomodernizacja obiektów publicznych w Bielsku Podlaskim: ZADANIE 1 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 5 ZADANIE 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 7 ZADANIE 3 – Termomodernizacja Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza ZADANIE 4 – Termomodernizacja Zespołu Szkół przy ul. Adama Mickiewicza 2. Do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie między innymi: a) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi, b) zapoznanie się z terenem inwestycji i istniejącymi urządzeniami, c) sprawowanie kontroli w celu zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłych użytkowników w tym:  reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy,  sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót, atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,  sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,  udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego,  kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu,  potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad przez Wykonawcę; d) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, przekazywanie zleceń nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru; e) udział w komisjach powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; f) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie. g) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Inwestora na straty – Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Inwestorowi oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; h) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Inwestora i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót budowlanych, i) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), j) kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, k) uczestniczenie w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych wad – potwierdzonych protokołem. 3. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty potwierdzające doświadczenie inspektora nadzoru – jeżeli Wykonawca zamierza uzyskać dodatkowe punkty. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie – jeżeli dotyczy a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy Pzp), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ – jeżeli dotyczy. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT:  Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 4. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (art.26 ust.2 ustawy Pzp), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach