Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ul. Zabród w Rajgrodzie"

GMINA RAJGRÓD ogłasza przetarg

  • Adres: 19-206 Rajgród, ul. Warszawska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862721940 , fax. 862721940
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RAJGRÓD
    ul. Warszawska 32
    19-206 Rajgród, woj. podlaskie
    tel. 862721940, fax. 862721940
    REGON: 450669743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ul. Zabród w Rajgrodzie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ul. Zabród w Rajgrodzie", polegającego na przebudowie z rozbudową ulicy Zabród w Rajgrodzie.2. Pełna dokumentacja zadania nad, którym pełniony będzie nadzór jest dostępna na stronie prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-355160ca-73e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1oraz na internetowej Zamawiającego:https://bip-umrajgrod.wrotapodlasia.pl/dcd87a03a4ff207/2023/zamowienia-publiczne-2023/zpi271182023-przebudowa-ul-zabrod-w-rajgrodzie.html3. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.4. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.5. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru m. in. należy:a) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z dokumentacją projektową, w szczególności specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;b) sprawdzania jakości wykonywanych prac, zastosowanych urządzeń i materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;c) zatwierdzania materiałów oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą prac, ze STWiOR, dokumentacją projektową,d) podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zadania w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;e) kwalifikacji materiałów rozbiórkowych niestanowiących odpadu, nadających się do dalszego wykorzystania, przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę;f) potwierdzania faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad;g) sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym;h) uczestnictwa w odbiorach, końcowym i ostatecznym inwestycji;i) wydawania kierownikowi budowy poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, j) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i STWiOR;k) bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych prac, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;l) bieżącego sprawdzania zgodności zamontowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wzywania Wykonawcy do usunięcia wad;m) żądania od Wykonawcy prac deklaracji właściwości użytkowych, deklaracji zgodności na znak CE, certyfikatu ENEC, obliczeń fotometrycznych montowanych opraw oświetleniowych, dla potwierdzenia spełniania wymagań postawionych przez Zamawiającego oraz zgodności z normą PN-EN 13201, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń;n) weryfikacji wyników pomiarów i raportów z badań branży elektrycznej oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń elektrycznych (jeżeli dotyczy);o) po rozpoczęciu prac nadzorowania nad wykonaniem zadania z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie oraz uczestnictwo w odbiorach instalacji;p) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);q) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.r) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji 6. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych, bądź polecenia zaniechania robót.7. Jeżeli w okresie realizacji dostaw/robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy.8. Bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy dostaw/robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych. 9. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazu „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie:1. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji:1) Kierownika zespołu nadzorującego (Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.2. Doświadczenie:Zamawiający wymaga, aby inspektor nadzoru inwestorskiego posiadał odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na kierowaniu robotami lub pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/przebudowie /rozbudowie /remoncie drogi w technologii betonu asfaltowego lub w technologii betonowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach