Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. Adaptacja budynku przy ulicy Górnej na mieszkania socjalne w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. Adaptacja budynku przy ulicy Górnej na mieszkania socjalne w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Adaptacja budynku przy ulicy Górnej na mieszkania socjalne w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej określone poniżej: 1.1) Nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno - budowlanej w zakresie: - Zabezpieczenie terenu budowy. - Adaptacja/przebudowa budynku biurowego na mieszkalny zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie architektonicznym i konstrukcyjnym (m.in. roboty zbrojarskie i betonowe, izolacyjne, murarskie, montażowe - montaż stolarki okiennej, drzwiowej, balustrad systemowych, roboty ciesielskie i dekarskie, dociepleniowe, posadzkarskie, tynkarskie, malarskie, okładzinowe, sprawy przeciwpożarowe, wyposażenie w meble itp.), 1.2) Nadzór inwestorski w branży drogowej w zakresie: - Niwelacja terenu. - Wykonanie nawierzchni na projektowanym terenie (m.in. wykonanie wjazdów na działkę, ciągów pieszo-jezdnych, parkingów, ciągów pieszych, utwardzenia miejsca pod selektywną zbiórkę odpadów, wykonanie nawierzchni pod plac zabaw dla dzieci). - Zagospodarowanie terenu - wyposażenie działki w elementy małej architektury (m.in. wykonanie placu zabaw, ławek, śmietników itp.). - Wykonanie terenów zielonych (m.in. nawóz ziemi roślinnej i zasianie traw). 1.3) Nadzór inwestorski w branży sanitarnej w zakresie: - Roboty instalacyjne sanitarne. - Wymiennikownia ciepła. - Likwidacja starych nieczynnych sieci. - Wykonanie sieci i przyłączy: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, c.o. 1.4) Nadzór inwestorski w branży elektrycznej w zakresie: - Roboty instalacyjne elektryczne. - Roboty sieciowe elektryczne - nadzór nad robotami elektrycznymi zgodnie z dokumentacją projektową (m.in. przebudowa kolizji energetycznych). - Instalacja oświetlenia drogowego. - Instalacja odgromowa. - Ochrona przeciwporażeniowa placu budowy. 1.5) Nadzór inwestorski w branży telekomunikacyjnej w zakresie: Roboty instalacyjne i sieciowe branży telekomunikacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją projektową oraz umową Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres zamówienia Adaptacja budynku przy ulicy Górnej na mieszkania socjalne zawiera dokumentacja projektowa pn.: Dokumentacja projektowa na przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku biurowego przy ul. Górnej 8 w Kętrzynie na socjalny wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną wykonana przez Krzysztofa Miklasiewicz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ATM Krzysztof Miklasiewicz - Usługi Budowlane z siedzibą 15-370 Białystok, ul. Bema 99/33 - umieszczona na stronie: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/51/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/ zakładka przetarg: Adaptacja budynku przy ulicy Górnej na mieszkania socjalne. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego oraz w ramach programu wsparcia budownictwa socjalnego ze środków Funduszu Dopłat. 4. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Termin wykonania zamówienia: 5.1) Ustala się następujące terminy sprawowania nadzoru inwestorskiego: a) rozpoczęcie: z datą podpisania umowy i złożenia oświadczenia o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 41 ustęp 4 Prawa Budowlanego oraz zaświadczeń, o których mowa w art. 12 ust 7. Prawa Budowlanego. b) zakończenie: w dniu uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku, z zastrzeżeniem ppkt. 2 i 3. 5.2) Przewidywany termin wykonywania zamówienia: od 15.04.2016r. do 30.12.2017r. 5.3) W przypadku, konieczności wydłużenia terminu wykonywania zamówienia, Zamawiający udzieli w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 31.03.2016r. do godz. 10.00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności rachunków/faktur VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach