Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
ul. Głowackiego 6 6
10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
REGON: 01034470800704 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk, w branżach sanitarnej i elektrycznej w zakresie umożliwiającym: uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z przeznaczeniem. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawowanie nadzoru nad ww. zadaniem, którego zakres rzeczowy obejmuje m.in.: a) budowę sieci wodociągowej o następujących parametrach: - długość L = 217 m, materiał PE HD Dn 110 mm; - długość L = 584 m, materiał PE HD Dn 90 mm; - przyłącze wodociągowe długość L = 9 m, materiał PE HD Dn 50 mm; - przyłącze wodociągowe długość L = 13 m, materiał PE HD Dn 32 mm. b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o następujących parametrach: - kanalizacja grawitacyjna kolektory główne PCV Dn 200 L = 1805 m; - kanalizacja grawitacyjna przykanaliki PVC 160 L = 478 m. c) budowę sieci kanalizacji tłocznej wraz przepompownią o następujących parametrach: - kolektory tłoczne Dn 50 mm L = 653 m; - kolektory tłoczne Dn 75 mm L = 455 m. d) Oczyszczalnia ścieków kpl1; e) Zasilanie energetyczne oczyszczalni kpl. 1; f) Zasilenie energetyczne pompowni P-2 kpl. 1; g) Zasilenie energetyczne pompowni Pd-1 kpl.1. 3. Projektowane sieci przebiegać będą przez następujące działki: 2/1, 8/22, 3/6, 35, 14/21, 8/21, 8/12, 66/4, 65/4, 8/15, 66/3, 62/4, 50, 37, 38, 13/1, 36, 30, 68, 21, 71, 82, 95, 3/5, 3/4, 58, 56, 55, 57, 51, 53, 48, 47, 3191/8, 3191/7, 3191/3, 3191/4, 3191/5, 43, 41, 42, 40, 39, 34, 32, 33, 31, 13/3, 29, 14/22, 28, 15, 74, 75, 76, 96, 98, 102, 104, 106, 213, 64, 63/2, 72, 73, 63/1, gm. Pasłęk, województwo warmińsko - mazurskie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowy sieci kanalizacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami w miejscowości Kwitajny gmina Pasłęk, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowy sieci kanalizacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami w miejscowości Kwitajny gmina Pasłęk, 3) przedmiary robót; 4) pozwolenie na budowę, decyzje, opinie. 5. Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://www.anr.gov.pl/web/guest/anr/zamowienia-publiczne/-/journal_content/56/358/13102463?redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fanr%2Fzamowienia-publiczne 6. W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 290), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania zadania. 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci, przyłączy, urządzeń, konstrukcji, nawierzchni. 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 6) Weryfikacji zakresu wykonanych etapów robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, wartością określoną w ofercie i stanem faktycznym. 7) Sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 8) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nadzór inwestorski nad remontem 2 lokali mieszkalnych: Krzemieniewo 49/5 gm. Kurzętnik oraz Ramoty 10/7 gm. Łukta
Dodano: 2016-04-08