Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa ulicy Fabrycznej w Lesznie”

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa ulicy Fabrycznej w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa ulicy Fabrycznej w Lesznie”. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego – CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową – CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy – CPV: 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa ulicy Fabrycznej w Lesznie”, przez Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego. Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie pełnić nadzór nad całym zadaniem Inwestycyjnym, którego opis znajduje się na stronie internetowej pod adresem podanym w ust. 8 poniżej. 3. Roboty budowlane objęte nadzorem zostały podzielone na dwa (2) etapy realizacyjne: 1) Etap 1 – obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+509,18 do km 0+918,55 Na realizację etapu 1 przebudowy ulicy Fabrycznej Miasto Leszno uzyskało w roku 2019 dofinansowanie z rezerwy subwencji ogólnej w wysokości 1 991 233,00 zł. Etap 1 zamówienia współfinansowany jest również przez Leszczyńską Fabrykę Pomp w wysokości 1.000.000,00 zł. 2) Etap 2 – obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+509,18 Na realizację etapu 2 przebudowy ul. Fabrycznej Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie w roku 2020 z Funduszu Dróg Samorządowych w wysokości 3 080 371,07 zł. 4. Zadanie inwestycyjne z podziałem na poszczególne rodzaje prac (branże) będzie prowadzone przez następujące podmioty: 1) Miasto Leszno z siedzibą przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 w Lesznie, 2) Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lipowej 76A, 64-100 Lesznie Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje swym zakresem tylko i wyłącznie pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi przez Miasto Leszno. 5. Na przedmiot zamówienia składa się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących robót: 1) Etap 1 – od km 0+509,18 do km 0+918,55, który swym zakresem obejmuje w szczególności: - przebudowę jezdni ulicy Fabrycznej oraz odcinka ulicy Magazynowej o nawierzchni mineralno-asfaltowej, - przebudowę skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Magazynową na skrzyżowanie o ruchu okrężnym typu rondo, - budowę ścieżek pieszo – rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, - budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej, - budowę wysp dzielących o nawierzchni z kostki kamiennej, - budowę azyli dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę / przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej, - rozbudowę istniejącego parkingu oraz jezdni manewrowej o nawierzchni z kostki betonowej, - zagospodarowanie terenów zieleni (humusowanie, obsianie trawą), - budowę kanału technicznego, - budowę sieci oświetlenia ulicznego, - budowę doświetlenia przejść dla pieszych, - budowę monitoringu miejskiego, - budowę sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowę sieci elektrycznych, - przebudowę sieci teletechnicznych, - przebudowę sieci gazowych, - budowę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, wiaty itp.) - wdrożenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia BRD itp.), - transfer rzeźby przestrzennej „Przestworza”, - wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej. 2) Etap 2 – od km 0+000 do km 0+509,18, który swym zakresem obejmuje w szczególności: - przebudowę jezdni ulicy Fabrycznej, - przebudowę skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Zacisze na skrzyżowanie skanalizowane, - przebudowę skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Augusta Wilkońskiego na skrzyżowanie skanalizowane, - budowę ścieżek pieszo – rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, - budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej, - budowę wysp dzielących o nawierzchni z kostki kamiennej, - budowę azyli dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę / przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej, - zagospodarowanie terenów zieleni (humusowanie, obsianie trawą) - budowę kanału technicznego, - budowę sieci oświetlenia ulicznego, - budowę doświetlenia przejść dla pieszych, - budowę sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowę sieci elektrycznych, - przebudowę sieci teletechnicznych, - przebudowę sieci gazowych, - budowę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, wiaty itp.), - wdrożenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia BRD itp.), - wykonanie dokumentacji projektowej i wybudowanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ul. Fabrycznej z ulicą Zacisze i ul. A. Wilkońskiego, zgodnie z PFU. 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: - projekcie budowlanym pełno-branżowym, - projektach wykonawczych, - projekcie stałej organizacji ruchu, - szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), - przedmiarach robót, - Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Wymienione dokumenty są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/7258/in-271-9-2020-ml (strona z postępowaniem przetargowym na wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa ulicy Fabrycznej w Lesznie”- znak sprawy IN.271.9.2020.MŁ). 7. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej pełniła jednocześnie obowiązki Koordynatora dla czynności pozostałych Inspektorów. 2) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny ryczałtowej do wykonanie obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego osoby posiadające wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w następujących specjalnościach: a) drogowej, b) sanitarnej w zakresie sieci wod.-kan. bez ograniczeń c) sanitarnej w zakresie sieci gazowych ś/c bez ograniczeń, d) elektrycznej w zakresie sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń, e) telekomunikacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń. 3) Wykonawca skieruje do wykonywania zamówienia personel wskazany w Ofercie lub inny personel, który będzie posiadał kwalifikacje i doświadczenie określone w SIWZ. Przedstawiony w Ofercie skład zespołu do realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji i na zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. 5) Każdy z Inspektorów nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość. 6) Do podstawowych obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru w czasie realizacji Umowy z Wykonawcą robót, w ramach przedmiotu zamówienia będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji Umowy z Wykonawcą robót, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa w § 6 ust. 4 we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w Ofercie, winno obejmować wszystkie czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in.: wynagrodzenie całego Zespołu Nadzoru Inwestorskiego Wykonawcy wraz z osobami, którymi będzie posiłkował się Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia; koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem Biura Wykonawcy, wykorzystywanym sprzętem i środkami transportu; wszystkie opłaty administracyjne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jak i uwzględniać zysk Wykonawcy. 8) Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zasady płatności należnego wynagrodzenia podane zostały we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl. Dokumenty związane z robotami budowlanymi, nad którymi będzie pełniony nadzór znajdują się pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/7258/in-271-9-2020-ml 9. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa, 2) SIWZ, 3) oferta Wykonawcy, 4) Projekty budowlane i wykonawcze dla każdej z branż, 5) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 6) STWiORB dla każdej z branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na Ofertę składają się: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), b) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 SIWZ). UWAGA! Zamawiający informuje, iż nie należy załączać do Oferty dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą składane dopiero na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 3. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 4. W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach