Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach"

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji „Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach” zwanego dalej Wykonawcą w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - robót drogowych. 2. Dokumentacja projektowa wraz ze STWiOR dostępna jest pod adresem: http://bip.komorniki.pl/biuletyn-informacji-publicznej/ogloszenia-o-przetargach-i-komunikaty/ogloszenie-o-przetargu.html?pid=12880 – załącznik nr 10 do SIWZ w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych „Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach” (numer sprawy: ZP.271.5.2018). 3. Zakres usług obejmuje pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy — Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, zatwierdzonego projektu budowlanego i udzielonego pozwolenia na budowę, umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych inwestycji pn.: „Budowa Centrum Kultury i Tradycji w Komornikach”, w szczególności: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. 2017 r., poz. 1332), 2) ochrona interesów Zamawiającego; 3) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym; 4) minimalna ilość wizyt inspektora nadzoru na placu budowy - raz w tygodniu (dla każdego zakresu prac objętego odpowiednią branżą). Każda wizyta musi być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Anna Jezierska-Kaczmarek - tel. 618100648); 5) w trakcie wykonywania dachu konieczna jest wizyta inspektorów na placu budowy minimum trzy razy w tygodniu; 6) przygotowywanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego w zakresie rzeczowo-finansowym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego; 7) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym; 8) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji; 9) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; 10) w razie konieczności codzienny kontakt telefoniczny z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji; 11) doradztwo w negocjacjach z Wykonawcą inwestycji; 12) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 13) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez Wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych; 14) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne, 2) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie 5 różnych specjalności, Zamawiający wyznacza jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji pn.: „Budowa Centrum Tradycji i Kultury w Komornikach”, 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, c) posiadania telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach