Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Specjalistów ds. rekrutacji w: Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Specjalistów ds. rekrutacji w: Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w Zespole Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego ZIT. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy:  przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkole,  prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic ZST Mikołów,  prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie ZST Mikołów,  dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie ZST Mikołów,  opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu,  koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w ZST Mikołów, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa,  udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego,  bieżący kontakt z Kierownikiem Projektu, Asystentem Kierownika Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji,  udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom,  zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie ZST Mikołów,  przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów,  prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów,  przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),  prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZST Mikołów,  współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie ZST Mikołów,  poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu,  prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. 1.2 Przy wykonywaniu w/w obowiązków zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.07.2017: a) obciążenie Wykonawcy z tego wynikające nie wykluczy możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonej danej osobie, b) łączny wymiar zaangażowania Wykonawcy, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, nie wlicza się natomiast czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym). c) Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 1.3 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie (8.00 – 15.00) na terenie szkoły przy ulicy Rybnickiej 44 w Mikołowie. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 1.4. Wymiar usługi: Wykonawca będzie realizował w/w zadania w wymiarze 50 godzin miesięcznie. 1.5 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie: a) miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; b) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. 1.6 Termin realizacji: Pożądany termin wykonania usługi: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020 r. 2. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego ZIT. 2.1 Do zadań Wykonawcy należy:  przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkołach,  prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic ZSEiU Łaziska Górne,  prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu,  koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w ZSEiU Łaziska Górne, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa,  udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego,  bieżący kontakt z Kierownikiem Projektu, Asystentem Kierownika Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji,  udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom,  zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),  prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie ZSEiU Łaziska Górne,  poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu,  prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. 2.2 Przy wykonywaniu w/w obowiązków zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.07.2017: a) obciążenie Wykonawcy z tego wynikające nie wykluczy możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonej danej osobie, b) łączny wymiar zaangażowania Wykonawcy, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, nie wlicza się natomiast czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym). c) Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 2.3 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz w ZSEiU Łaziska Górne przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy ZSEiU Łaziska Górne (8.00 – 15.00) na terenie szkoły przy ulicy Chopina 11B w Łaziskach Górnych. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 2.4 Wymiar usługi: Wykonawca będzie realizował w/w zadania w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 2.5 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie: c) miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; d) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. 2.6 Termin realizacji: Pożądany termin wykonania usługi: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020 r. 3. Przedmiotem zamówienia dla zadania 3 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego ZIT. 3.1 Do zadań Wykonawcy należy:  przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkołach,  prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów / uczennic ZSP Ornontowice,  prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie ZSP Ornontowice,  dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie ZSP Ornontowice,  opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu,  koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w ZSP Ornontowice, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa,  udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego,  bieżący kontakt z Kierownikiem Projektu, Asystentem Kierownika Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji,  udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom,  zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie ZSP Ornontowice,  przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSP Ornontowice,  prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSP Ornontowice,  przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),  prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSP Ornontowice,  współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie ZSP Ornontowice,  poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu,  prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. 3.2 Przy wykonywaniu w/w obowiązków zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.07.2017: a) obciążenie Wykonawcy z tego wynikające nie wykluczy możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonej danej osobie, b) łączny wymiar zaangażowania Wykonawcy, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, nie wlicza się natomiast czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym). c) Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 3.3.Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz w ZSP Ornontowice przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy ZSP Ornontowice (8.00 – 15.00) na terenie szkoły przy ulicy Dworcowej 1 w Ornontowicach. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 3.4 Wymiar usługi: Wykonawca będzie realizował w/w zadania w wymiarze 40 godzin miesięcznie. 3.5 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie: e) miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; f) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. 3.6 Termin realizacji: Pożądany termin wykonania usługi: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020 r. 4. Przedmiotem zamówienia dla zadania 4 pn.: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego ZIT. 4.1 Do zadań Wykonawcy należy:  przeprowadzenie spotkań informacyjnych w szkołach,  prowadzenie działań rekrutacyjnych wśród uczniów ZSnr2S Mikołów,  prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na terenie ZSnr2S Mikołów,  dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na terenie ZSnr2S Mikołów,  opieka nad uczestnikami / uczestniczkami projektu,  koordynowanie harmonogramów zajęć projektowych w odniesieniu do planów lekcji obowiązujących w ZSnr2S Mikołów, tak aby nie zachodziła pomiędzy nimi kolizja godzinowa,  udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego w terminach wskazanych przez Zamawiającego,  bieżący kontakt z Kierownikiem Projektu, Asystentem Kierownika Projektu i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji,  udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom,  zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu na terenie ZSnr2S Mikołów,  przygotowywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSnr2S Mikołów,  prowadzenie dokumentacji fotograficznej zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSnr2S Mikołów,  przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),  prowadzenie i nadzór nad bieżącą dokumentacją projektu dot. zajęć projektowych odbywających się na terenie ZSnr2S Mikołów,  współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność oraz wszystkich załączników, sprawozdawczość z realizacji działań projektowych na terenie ZSnr2S Mikołów,  poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu,  prowadzenie własnej ewidencji zadań wykonanych w ramach projektu oraz przedkładania Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu. 4.2 Przy wykonywaniu w/w obowiązków zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19.07.2017: d) obciążenie Wykonawcy z tego wynikające nie wykluczy możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonej danej osobie, e) łączny wymiar zaangażowania Wykonawcy, niezależnie od formy zaangażowania, w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, nie wlicza się natomiast czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym). f) Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. 4.3Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy oraz w ZSnr2S Mikołów przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.00 – 15.00) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 1 raz w tygodniu w godzinach pracy ZSNr2S Mikołów (8.00 – 15.00) na terenie szkoły przy ulicy Pokoju 4a w Mikołowie. W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 4.4 Wymiar usługi: Wykonawca będzie realizował w/w zadania w wymiarze 10 godzin miesięcznie. 4.5 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie: g) miesięcznego wykazu zadań wykonanych w ramach projektu miesięcznego; h) protokołu czasu pracy tj. ewidencji godzin, wykazującej łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, ze szczegółowością wskazującą na rok, miesiąc, dzień i godziny zaangażowania. Łączne zaangażowanie w realizację w/w zadań nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. 4.6 Termin realizacji: Pożądany termin wykonania usługi: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla zadania nr 1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1400 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych). 2. Dla zdania nr 2 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 800 zł (słownie: osiemset złotych). 3. Dla zadania nr 3 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1100 zł (słownie: tysiąc sto złotych). 4. Dla zadania nr 4 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). 5. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r. poz. 64.) 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 z podaniem w tytule przelewu: 7.1 Dla zadania nr 1 - „Wadium na zadanie nr 1, pn.: „Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w ZST w Mikołowie”. 7.2 Dla zadania nr 2 - „Wadium na zadanie nr 2, pn.: „Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w ZSEiU w Łaziskach Górnych”. 7.3 Dla zadania nr 3 „Wadium na zadanie nr 3, pn.: „Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w ZSP w Ornontowicach”. 7.4 Dla zadania nr 4 „Wadium na zadanie nr 4, pn.: „Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w ZSNr2S w Mikołowie”. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 22 stycznia 2018r. godz. 9.30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 22 stycznia 2018r. do godz. 9.30. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/ Zamawiającego należy wpisać: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą: ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów 10. Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ww. ustawy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1, załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania nr 2, załącznik nr 1b do SIWZ dla zadania nr 3, załącznik nr 1c do SIWZ dla zadania nr 4, 2.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ nr 1 dla zdania nr 1, załącznik nr 1a dla zadania nr 2, załącznik nr 1b dla zadania nr 3, załącznik nr 1c dla zadania nr 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.1 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 3.1.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.1.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1. 3.1.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.1.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt IIA ppkt 3.1.1 i 3.1.4; pkt IIB ppkt 3.1.1 i 3.1.4; pkt IIC ppkt 3.1.1 i 3.1.4; pkt IID ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zadaniach poprzedzających należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach