"Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 428 298 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 957 428 298, fax. -
REGON: 21036841800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiedzyrzecz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla inwestycji- Przebudowa i rozbudowa budynku szpitala w ramach modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o., w ramach modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego”. Przedmiot zamówienia jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pod nazwą „Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną w Szpitalu Międzyrzeckim Sp. z o.o.” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego. oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014- 2020. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty został w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 10 ppkt. 10.1 ust. 3 lit. a SIWZ. 2. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie. 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żądane Oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór Inwestorski: Przebudowa ul. Spichrzowej – II etap.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"
Dodano: 2024-02-05 - ” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-18 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-06-15 - Nadzór inwestorski
Dodano: 2023-06-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2023-05-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania (...) pn. „Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku (...).
Dodano: 2023-02-02 - Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego − etap I" (...) w Zielonej Górze (...) w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2022-12-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa dróg ul. Zawada – Łąkowa, ul. Zawada-Osiedlowa wraz z łącznikami i ul. Zawada-Orzechowa – ETAP III.
Dodano: 2022-10-14