Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957426930
- Data zamieszczenia: 2024-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 957426930
REGON: 210966846 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiot zamówienia: pełnienie pełnobranżowego (droga, ścieżka pieszo-rowerowa, odwodnienie, oświetlenie, przepusty) nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Budowa obwodnicy Międzyrzecza – I etap”.1.2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, pełnobranżowego przy realizacji budowy odcinka drogi gminnej. 1.3. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzi:- Budowa drogi gminnej w km 0 + 000 – 0 + 775 o nawierzchni bitumicznej,- Budowa oświetlenie drogi, - Budowa skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 137,- Budowa skrzyżowań odcinka budowanej drogi gminnej z istniejącymi drogami,- Budowa zjazdów,- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Obry,- Budowa przepustów,- Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą uzbrojenia (napowietrzna linia energetyczna, wodociągowe itp.),- Wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją.1.4. Specyfika głównych wymagań:1.4.1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego;1.4.2. monitorowanie postępu prac;1.4.3. pobyt na budowie inspektora nadzoru, zgodnie z technologią wykonania robót (w tym m. in. kluczowych robót – pomiary, uzgodnienia), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji;1.4.4. czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;1.4.5. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na budowie;1.4.6. po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza gotowość obiektu do odbioru;1.4.7. przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym;1.4.8. udział w pracach komisji odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy/robót dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie ich Zamawiającemu;1.4.9. przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji;1.4.10. kontrola zgodności wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność z przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej;1.4.11. kontrola zgodności wykonywanych robót z umową zawartą z Wykonawcą;1.4.12. w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym - nieodpłatny udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek;1.4.13. jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą to Inspektor powinien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy. 1.4.14. bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych;1.4.15. wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-18 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-07-20 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 ”- etap 1 (budynek nr 1)
Dodano: 2023-06-15 - Nadzór inwestorski
Dodano: 2023-06-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań inwestycyjnych Gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2023-05-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania (...) pn. „Wykonanie zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania pasywnego budynku (...).
Dodano: 2023-02-02 - Wyłonienie Inżyniera Kontraktu do realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego − etap I" (...) w Zielonej Górze (...) w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2022-12-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa dróg ul. Zawada – Łąkowa, ul. Zawada-Osiedlowa wraz z łącznikami i ul. Zawada-Orzechowa – ETAP III.
Dodano: 2022-10-14 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I
Dodano: 2022-08-24 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F - etap I
Dodano: 2022-08-24