Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. „Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym”

Urząd Miasta i Gminy w Gniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83140 Gniew, Pl. Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5352255 w. 14, 39 , fax. 058 5352258 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie
    Pl. Grunwaldzki 1
    83140 Gniew, woj. pomorskie
    tel. 058 5352255 w. 14, 39, fax. 058 5352258 w. 40
    REGON: 52758100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji projektu pn. „Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz część dydaktyczną wraz z blokiem żywieniowym”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy przy realizacji zadania pod nazwą: „ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ ORAZ CZĘŚĆ DYDAKTYCZNĄ WRAZ Z BLOKIEM ŻYWIENIOWYM” prowadzonego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Weryfikację dokumentacji projektowej 2) Przekazanie wykonawcom terenu budowy zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zgodnie z prawem zamówień publicznych i zapisami umowy na roboty budowlane. 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5) Dopuszczania (lub odrzucania) do stosowania materiałów, prefabrykatów, itp., a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 6) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 7) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji, w tym robót zanikowych, stanu posesji przed i po realizacji inwestycji, kolejnych etapów budowy. 8) Prowadzenia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2015 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 9) Reprezentowania Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw. 10) Monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji umowy harmonogramem robót. 11) Organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym, problemowym i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację umowy stron (wykonawca robót, Inwestor zastępczy, przedstawiciel Zamawiającego, Projektant i inni) w terminach wynikających z potrzeb zgłaszanych przez strony umów, lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady. 12) Niedopuszczenia do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego; 13) Opiniowania i rekomendowania każdej propozycji zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym, rzeczowym i formalnym – zgodnym z Prawem zamówień publicznych - z podaniem skutków co do kosztów i terminów wykonania umowy; 14) Przedstawiania Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót; 15) Dopuszczanie za zgodą Zamawiającego do wykonywania ewentualnych zamówień dodatkowych (koniecznych), robót zamiennych oraz ich nadzorowanie 16) Dostarczania Zamawiającemu w czasie trwania umowy: a) miesięcznych sprawozdań z postępu robót budowlanych - w terminie do 5-tego dnia następnego miesiąca; b) sprawozdań z wykonywania obowiązków Inwestora Zastępczego zawierających w szczególności informację na temat problemów występujących na budowie, podjętych działań w celu ich rozwiązania, zmian w dokumentacji projektowej, itp. – w wyznaczonych przez Zamawiającego na 7 dni wcześniej terminach; c) raportu końcowego z wykonania umowy z uwzględnieniem następujących elementów: Krótki opis projektu, zmiany dokonane w dokumentacji projektowej, opis organizacji i zarządzania umową, postęp robót, zgodność ich wykonywania z założeniami, osiągnięta jakość robót w zgodności ze specyfikacjami technicznymi, ewentualne przyczyny wystąpienia wad, przyczyny ewentualnej zmiany zaakceptowanej kwoty umowy, analiza płatności, końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót, uwagi i wnioski. 17) Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczaniem umów z wykonawcami lub dostawcami. 18) Sprawdzanie faktur wykonawców (dostawców) oraz dokumentów załączonych do rozliczenia inwestycji zgodnie zapisami umowy na roboty budowlane. 19) Przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych, a zwłaszcza: a. sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków b. sporządzanie sprawozdawczości finansowej, c. sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych na majątek użytkownika. 20) Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcami i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inwestor zastępczy zobowiązuje się do: a. stwierdzenia gotowości do odbioru oraz powołania komisji odbioru, b. zorganizowania odbioru i przekazanie zadnia lub poszczególnych jego etapów, c. przekazania inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, d. dokonania ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowach z wykonawcami robót, dostaw lub usług, e. wykonania w imieniu Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez przyszłych wykonawców robót lub dostawców. 21) Sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 22) Sporządzanie bieżącej sprawozdawczości GUS i innych informacji poleconych przez inwestora. 23) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta, dostawców i wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 24) Prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71530000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach