Przetargi.pl
Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nad robotami budowlano-montażowymi obejmującymi: 1) przebudowę budynku warsztatów szkolnych wraz z montażem wyposażenia w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. 2) budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły i internatu w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. 3) Wykonanie wentylacji mechanicznej dla pracowni gastronomicznej w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 734 202 , fax. 586 734 191
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 586 734 202, fax. 586 734 191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nad robotami budowlano-montażowymi obejmującymi: 1) przebudowę budynku warsztatów szkolnych wraz z montażem wyposażenia w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. 2) budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły i internatu w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. 3) Wykonanie wentylacji mechanicznej dla pracowni gastronomicznej w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane nad robotami budowlano-montażowymi obejmującymi: 1) przebudowę budynku warsztatów szkolnych wraz z montażem wyposażenia w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku (PCKZiU). 2) budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły i internatu w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku. 3) Wykonanie wentylacji mechanicznej dla pracowni gastronomicznej w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie 2. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu: „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”. Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00 3. W imieniu i na rzecz Zamawiającego, Inżynier Kontraktu przejmuje obowiązek kontrolowania procesu inwestycyjnego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (t. j.Dz.U.2018 r., poz.1202 ze zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową STWiORB i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Inżynier Kontraktu reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie i wykonuje bieżącą kontrolę jakości i ilości wykonywanych robót, bierze udział w sprawdzeniu i odbiorach robót zakrywanych i zanikających, próbach, badaniu i odbiorze instalacji oraz urządzeń technicznych, jak również przy odbiorze końcowym. W imieniu Zamawiającego pełni funkcję "Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestycyjnego" zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego 5. Inżynier Kontraktu zapewni przy realizacji zamówienia udział zespołu osób, które posiadają niezbędną wiedzę, zdolność techniczną i zawodową, tj.: Inspektorów Nadzoru w odpowiedniej specjalności: 1) Inżyniera Rezydenta (Lider Zespołu)- dowolna specjalność, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: a) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) konstrukcyjno-budowlanej 4) Ponadto w składzie zespołu Inżyniera Kontraktu musi znajdować się Specjalista ds. rozliczeń. 6. Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmuje ponadto: 1) Dokonanie inwentaryzacji dotychczas (od dnia zawarcia umowy – udzielenia zamówienia Inżynierowi Kontraktu) wykonanych robót i dostaw w budynkach i terenie objętym przedmiotem nadzoru Inżyniera Kontraktu 2) rozliczanie rzeczowo – finansowe nadzorowanych robót zgodnie z wymaganiami projektu „Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego”. Zadanie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.1. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Numer Umowy o dofinansowanie RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, 3) nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem umów z dostawcami fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni warsztatów kształcenia praktycznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku Szczegółowy zakres obowiązków i wymagań dla Inżyniera Kontraktu został określony w załączniku Nr 8 do SIWZ- Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) 7. Usługa świadczona przez Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji zamówienia prowadzona będzie dla następujących obiektów stanowiących własność Zamawiającego: 1) Budynek B warsztatów Szkolnych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku – wymagane uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zakres: a) wydzielenie i remont pomieszczeń dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz wraz z aulą i węzłem sanitarnym (6 pracowni, aula i węzeł sanitarny). b) Obiekt, nad którym przewidziano nadzór inwestorski jest w trakcie realizacji robót budowlanych. Umowę podpisano w lipcu 2017 r. (Umowa z dotychczasowym Wykonawcą, który świadczył usługi Inżyniera Kontraktu dla tego obiektu wygasła.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone niniejsze zamówienie – nowy Inżynier Kontraktu przed podjęciem obowiązków nadzoru robót będzie miał obowiązek dokonania inwentaryzacji obiektów w terminie 14 dni od podpisania umowy, c) Zakres prac oraz % wykonania robót na dzień 05.01.2019 – został określony w załączniku nr 8.1 do SIWZ d) Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: do dnia 30.06.2019 r. e) Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenie: do dnia 31.07.2019 r. 2) Budowa łącznika pomiędzy budynkami A i C (budynkiem szkoły i internatem) w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku wymagane uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. a) Obiekt, nad którym przewidziano nadzór inwestorski jest w trakcie realizacji robót budowlanych. Umowę podpisano w lipcu 2017 r. (Umowa z dotychczasowym Wykonawcą, który świadczył usługi Inżyniera Kontraktu dla tego obiektu wygasła.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone niniejsze zamówienie – nowy Inżynier Kontraktu przed podjęciem obowiązków nadzoru robót będzie miał obowiązek dokonania inwentaryzacji obiektów w terminie 14 dni od podpisania umowy, b) Zakres prac oraz % wykonania robót na dzień 05.01.2019 – został określony w załączniku nr 8.2 do SIWZ c) Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: do dnia 30.06.2019 r. d) Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenie: do dnia 31.07.2019 r. 3) Wykonanie wentylacji mechanicznej dla pracowni gastronomicznej w budynku Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie. Umowę na wykonanie wentylacji mechanicznej podpisano 28.11.2018r, termin realizacji przedmiotu zamówienia ustalono do dnia 30.01.2019r. Inżynier Kontraktu zapewni pomoc w procedurze odbioru robót budowlano-montażowych. a) Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: do dnia 30.01.2019 r. b) Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenie: do dnia 28.02.2019 r. Szczegółowy zakres robót dla, których będzie świadczona usługa Inżyniera Kontraktu objęta niniejszym przedmiotem zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Załącznik nr 8.3 do SIWZ (ponadto zamawiający podaje link do postępowania w ramach którego zostali wyłonienie Wykonawcy realizujący roboty budowlane objęte nadzorem Inżyniera Kontraktu: https://bip.starostwo.puck.pl/Article/get/id,16943.html) oraz wymienione w pkt 1 i pkt 2 powyżej odpowiednio Załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. 4) Dodatkowe działania inwestycyjne i zakupowe objęte nadzorem Inżyniera Kontraktu: a) nadzór nad robotami związanymi z likwidacją kolizji sieci, występujących na terenie objętym usługą realizowaną w ramach niniejszego zamówienia; b) w ramach projektu przewidziano również dostawę fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni warsztatów kształcenia praktycznego w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku – Wykaz pracowni i sprzętu do nich dostarczanego został określony w Załączniku nr 8.4 do SIWZ. Postępowanie na wybór Wykonawców dostaw prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Pzp. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało nadzorowanie dostaw maszyn i urządzeń, w zakresie ich wniesienia, posadowienia (jeśli będzie wymagane), a także uruchomienia. Podczas tych czynności Inżynier Kontraktu zapewni, aby ich wykonywanie nie zagrażało bezpieczeństwu osób, a także nie spowodowało uszkodzeń w wykonanych już robotach w obiekcie. Ponadto obowiązkiem Inżyniera Kontraktu będzie uzgodnienie z Wykonawcami robót i Wykonawcami dostaw terminów realizacji ich zadań, tak aby nie wystąpiły kolizje w zakresie tych terminów. c) Przewidywany termin zakończenia realizacji dostaw do dnia 02.04.2019 r. d) Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenie: do dnia 02.05.2019 r. 3. Wizja lokalna. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu objętego przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia miejsca prowadzenia robót oraz dostaw objętych przedmiotem nadzoru Inżyniera Kontraktu oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia odbywa się na koszt własny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71530000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst. jedn. Dz.U.2018. poz.110) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BS Puck Nr 51 8348 0003 0000 0000 0332 0004 Z dopiskiem: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku Przetarg nieograniczony- Dokończenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu Nr sprawy WZ.272.2.2.2019 Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdz.XI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień skalania ofert, wypełnionego Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwanego dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca : 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wypełnione Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca w Oświadczeniu oświadcza o braku istnienia wobec każdego z tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz potwierdza spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (do wykorzystania wzór oświadczenia, który Zamawiający zamieści na swojej stronie www.starostwo.puck.pl wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w nin. rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 16. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (DZ.U. 2016, poz. 1126), dalej „rozporządzenie” składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018 r.( Dz.U.2018. poz.1993) zmieniającym „rozporządzenie”. 17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia tych okoliczności korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 19. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 20. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca złoży także, sporządzone w języku polskim: 1) Oświadczenie Wykonawcy na potrzeby punktacji w kryterium oceny ofert „Dodatkowe doświadczenie Inżyniera Rezydenta” w Formularzu: „Dodatkowe doświadczenie Inżyniera Rezydenta”- wzór stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Oświadczenie- wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia-o ile ma zastosowanie- wzór stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. 6) Inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy, np. oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia- wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach