Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego - część II" dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego - część II" dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej: 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; nad realizacją inwestycji pn. „Wykonanie robót budowlanych i dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II” dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim w systemie zaprojektuj i wybuduj”. 2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w ramach inwestycji o której mowa w ust. 1 w polega w szczególności na/ obejmuje między innymi: 1) branie udziału w uzgodnieniach projektowych z akceptacją proponowanych rozwiązań w porozumieniu z Zamawiającym; 2) sprawdzenie i akceptację wykonanego projektu budowlanego i wykonawczego oraz jego kompletności i posiadania niezbędnych uzgodnień; 3) uczestniczenie w czynnościach przekazywania Wykonawcy terenu budowy; 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz wbudowanych materiałów (aprobaty, certyfikaty techniczne); 5) kontrolę w czasie procesu inwestycyjnego kompletności i jakości oraz zgodności z projektem i sztuką budowlaną prac wykonywanych w poszczególnych branżach w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim, ogólnobudowlanych, wewnętrznych instalacji ciepłowniczych, elektrycznej, wodno- kanalizacyjnej, odgromowej, zgodnie z zakresem umowy na realizację robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim; 6) organizowanie i branie udziału w naradach roboczych i pracach odbiorowych wykonanych i zanikających robót; 7) uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacyjnych i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru końcowego wykonanych robót; 8) uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii wykonania robót, materiałów i urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę oraz ich ewentualną akceptację; 9) udział w odbiorach gwarancyjnych i ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym; 10) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 11) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 12) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 13) potwierdzanie ilości wykonanych robót celem odbioru częściowego; 14) protokolarne potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 15) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; 16) organizowanie i prowadzenie raz w miesiącu oraz każdorazowo na wniosek uczestnika procesu inwestycyjnego narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania inwestycyjnego (potwierdzonych sporządzonym protokołem ze spotkania wraz z dołączoną listą obecności); 17) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji usługi nadzoru inwestorskiego; 18) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy szczegółowy harmonogram robót budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu robót budowlanych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 4. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 1 do chwili spisania protokołu końcowego oraz przez cały czas trwania gwarancji jakości na usługi budo-walne objęte usługą nadzoru inwestorskiego. Umowa na realizację inwestycji, o której mowa w zdaniu pierw-szym została zawarta z jej Wykonawcą w dniu 04.04.2018 r. i obejmuje następujące etapy realizacji: 1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; 2) termin zakończenia prac projektowych -wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę lub oświadczenia organu o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy; 3) termin przekazania placu budowy, rozpoczęcie robót budowlanych: do 7 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę lub oświadczenia organu o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych; 4) termin zakończenia inwestycji robót budowlanych, niezbędnych badań i odbiorów do 30 października 2018 r. (z zastrzeżeniem przedłużenia terminu w przypadkach określonych w umowie na realizację przedmiotowej inwestycji) 5) całość robót budowlanych realizowanych w ramach przedmiotowej inwestycji zostanie objęta gwarancją jakości w wymiarze 84 miesięcy liczonych od dnia ich odbioru ostatecznego. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego, o której mowa w ust. 1, dostępną na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej (postępowanie znak rej. ZP.272.2.2018). 6. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że nie ustanawia odmiennych warunków realizacji zamówienia, w stosunku do warunków wyspecyfikowanych w dziale III SIWZ. 8. Mając na uwadze dyspozycję wyrażoną w art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający informuje, że osoby pełniące samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) nie podlegają wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z 2018, poz.108), dlatego też Zamawiający odstępuje od wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; 2. W oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. 4. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo (przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach