Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82 wew. 42
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przy realizacji zadania ”Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie”.Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 23 500 000,00 zł.1.1 Zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie” współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno-kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.1 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.05.03.01-10-0001/21-00 z dnia 20 stycznia 2022 r.1.2 Wykonawca musi zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia, które będzie nadzorował, w tym określającymi terminy i zakres realizacji etapów prac budowlanych.1.3. Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru)Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją budowy nadzorowanej inwestycji, a w szczególności:1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.);2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacjiz projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających;5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania;6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy;7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych;8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej;9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.;10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych;11) udział w rozliczeniu merytorycznym i finansowym wykonanych robót;12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy;13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz dokumentów stwierdzających odbiór urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego;14) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność w ilości co najmniej 2 pobytów na budowie w ciągu tygodnia każdego z inspektorów nadzoru Konkretna ilość zostanie ustalona w toku negocjacji), jak również na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy;15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót;16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy;17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu;18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego;19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron;21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą, to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu;22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opiniiw sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzjiw tych sprawach;23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, zzastrzeżeniem pkt. 21 zd. 3 powyżej, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania;24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego;25) kontrola terminowości wykonywania robót;26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych;27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad;28) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień;29) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy;30) współdziałanie z Zamawiającym w przygotowaniu do instytucji dofinansowujących inwestycję niezbędnych dokumentów i wniosków;31) nadzór nad wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków zatrudnienia na podstawie umowyo pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności określone w umowie z Wykonawcą;32) udział w rozruchu oczyszczalni wraz z nadzorem i weryfikacją uzyskanych parametrów ścieków oczyszczonych wg obowiązujących norm i przepisów;33) udział w czynnościach przeglądu pogwarancyjnego oraz w rozpatrywaniu wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach