Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:. Zadanie A - Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc. Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk, Zadanie B - Budowa drogi na ul. Miodowej w Samsonowie, gm. Zagnańsk wraz z przebudową infrastruktury technicznej

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami:. Zadanie A - Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc. Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk, Zadanie B - Budowa drogi na ul. Miodowej w Samsonowie, gm. Zagnańsk wraz z przebudową infrastruktury technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Zadanie 1 - Budowa drogi wraz z przebudową infrastruktury technicznej w msc Kajetanów Dolny, gm. Zagnańsk, 1 Branża drogowa - budowa drogi asfaltowej o długości ok. 1198m składającej się z 2 odcinków: ok. 1140m przez msc. Kajetanów Dolny i ok. 58m w kierunku torów bocznicy Wiśniówka, szerokości pasa jezdnego 5,5m ze spadkiem jednostronnym w kierunku rowu 2%. Nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca grubości 7cm po zagęszczeniu, warstwa ścieralna grubość 5cm po zagęszczeniu - budowa chodnika jednostronnego przyległego do jezdni zlokalizowanego po stronie południowej z kostki betonowej koloru czerwonego - budowa pobocza utwardzonego po str. północnej jezdni - budowa odwodnienia pasa drogowego: rowu przydrożnego szczelnego po północnej stronie drogi wykonanego w km 0+722,75-0+833,25 jako rów kryty; rowu przydrożnego szczelnego po zachodniej str. drogi do torów bocznicy Wiśniówka, regulację cieku naturalnego na odcinku ok. 160m w km drogi 0+547-0+705 zlokalizowanego po południowej str. drogi przez msc Kajetanów Dolny. Rowy i ciek należy umocnić prefabrykatami betonowymi - budowa zjazdów na nieruchomości z kostki brukowej betonowej koloru szarego - budowa zjazdów na niezabudowane nieruchomości o nawierzchni utwardzonej kruszywem - budowa zatoki postojowej - wykonanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu - montaż progów zwalniających i znaków drogowych oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu - zakup i montaż wygrodzenia ok. 26mb - wykonanie ogrodzenia panelowego placu zabaw od str. północnej i wschodniej wraz z furtką i bramą wjazdową o wys. 1,5m w kolorze zielonym ze słupkami w fundamentach betonowych - zakup i montaż ławek parkowych betonowych z drewnianym siedziskiem i oparciem (montowane na stałe w gruncie). - zakup i montaż koszy betonowych na stałe w gruncie - wykonanie i montaż tablic informacyjnych – 2szt. 1.2Branża sanitarna – przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. - przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 250mm i długości ok. 35m wraz ze studniami rewizyjnymi - przebudowa przyłączy sanitarnych o średnicy 160mm w ilości 4szt. - wykonanie inspekcji TV kanalizacji sanitarnej 1.2.1 Branża sanitarna – przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami; przebudowa przyłącza gazu 1.2.1. - przebudowa istniejącego wodociągu o średnicach 150mm; 110mm; 100mm wraz z przyłączami - wykonanie próby ciśnieniowej - wykonanie dezynfekcji i płukania oraz badania próbek wody przez SANEPID - oznakowanie trasy wodociągu taśmą w ziemi i słupkami betonowymi na zewnątrz 1.2.2. - wykonanie przebudowy przyłącza gazowego do działki nr ewid. 684/2 1.2.3. - budowa wodociągu rozdzielczego PE 125 o długości ok. 220m na działkach 603/1, 637/2, 696/1, 696/2, 796, 826, obręb Nr 8 Kajetanów - montaż hydrantów pożarowych w ilości 2szt. - oznakowanie trasy wodociągu taśmą w ziemi i słupkami betonowymi na zewnątrz - wykonanie próby ciśnieniowej - wykonanie dezynfekcji i płukania oraz badania próbek wody przez SANEPID - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanej sieci wodociągowej w 3egz. 1.3. Branża sanitarna - gaz - wykonanie przebudowy sieci gazowej o średnicy 110mm długości 20,45m oraz o średnicy 40mm długości 11m - wykonanie przebudowy przyłączy gazowych o średnicy 25mm o łącznej długości 91.2m 1.4. Branża teletechniczna - wykonanie przebudowy kolidującej linii telekomunikacyjnej podziemnej w zakresie: - budowa kabla doziemnego XzTKMXpw 150x4x0,5 długości 166m - budowa kabla doziemnego XOTKtd32J długości 1144m - budowa rurociągu kablowego 2xHDPE 40,3/3,7 długości 936m 1.5. Branża elektryczna - budowa dwóch odcinków oświetlenia drogowego o łącznej długości 497m - zabudowa opraw oświetlenia drogowego w ilości 17szt. - zabudowa opraw oświetlenia drogowego na istniejącej linii napowietrznej n.N w ilości 6szt. - wyniesienie układu zasilająco-sterującego na żerdź stacji trafo 1.6. Branża zieleń - wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzewów - wykonanie nasadzeń nowych drzew i krzewów B) Zadanie 2 - „Budowa drogi na ul. Miodowej w Samsonowie, gm. Zagnańsk wraz z przebudową infrastruktury technicznej” 1.1. Branża drogowa - budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 350m na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 750 do ul. Samsonów Komorniki i połączeniem z istniejącą drogą w ul. Kwiatowej, szerokości pasa jezdnego 5m z odcinkowym poszerzeniem do 5,5m ze spadkiem jednostronnym w kierunku krawężnika 2% wzdłuż którego zaprojektowany jest ciek z 2 rzędów kostki betonowej obniżony o 2cm w stosunku do nawierzchni bitumicznej. Od południowej strony jezdnia ograniczona krawężnikiem za którym zlokalizowany będzie chodnik o szerokości 2m, a od strony północnej krawędź jezdni będzie obramowana poboczem gruntowym ulepszonym o szerokości 75cm. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego: warstwa gr. 15cm z piasku stabilizowanego cementem; warstwa gr. 20cm z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie; warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 3cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5cm; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm. - budowa wjazdów na posesje z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem gr. 10cm; warstwy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm; podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm 1.2. Branża wod.-kan. - budowa kanalizacji deszczowej - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacyjnej Uwaga Wodociągi Kieleckie kończą opracowanie projektu budowy spięcia sieci wodociągowej Ø 90 w msc Samsonów z siecią wodociągową Ø 90 w msc Samsonów Komorniki, który przewiduje spięcie przedmiotowej sieci z projektowanym wodociągiem w ul. Miodowej. W związku z powyższym na etapie budowy drogi będzie konieczność wykonania powyższego spięcia. W dokumentacji technicznej do przetargu załączony będzie schemat węzła połączeniowego do realizacji przez wykonawcę drogi. 1.3. Branża gazowa - przebudowa sieci gazowej 1.4. Branża telekomunikacyjna - przebudowa telekomunikacyjnych linii napowietrznych 1.5. Branża elektryczna - rozbudowa obwodu oświetlenia drogowego - przebudowa słupa NN 1.6. Organizacja ruchu - w ramach istniejącej organizacji ruchu wymiana na nowy istniejący znak A-7 na włączeniu do drogi wojewódzkiej oraz ustawienie znaków A-7 na włączeniu ul. Kwiatowej do ul. Miodowej oraz na włączeniu ul. Miodowej do ul. Samsonów-Komorniki - wykonanie i montaż tablic informacyjnych – 2szt. 2.Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami, przyjętymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót i przekazywanie ich do użytkowania, d) rozstrzyganie w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji inwestycji, e) kontrola terminowości realizacji inwestycji, zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowo – finansowym, f) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę Inwestorowi, g) rozliczenie rzeczowo-finansowe inwestycji po zakończeniu robót budowlanych i zgłoszeniu inwestycji do odbioru końcowego, h) potwierdzanie na odwrotnej stronie faktury, że: - roboty mieszczą się w pozycji nr harmonogramu rzeczowo - finansowego budowy lub pozostałych do wykonania z podaniem ilości i wartości wykonanych robót; - roboty ujęte w fakturze zostały fizycznie wykonane i przyjęte; i) udział w przeglądach gwarancyjnych, j) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonanych robót (ilości, jakości, wartości robót), k) w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu w dzienniku budowy, l) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania. Decyzję o zwiększeniu zakresu robót może podjąć po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz na jego pisemne polecenie, m) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. n) współuczestniczenia z Wykonawcą robót budowlanych w kompletowaniu dokumentacji powykonawczej, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną, sprawdzenie jej i zatwierdzenie, o) wymienione obowiązki i uprawnienia, nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności nawet nie wymienione wprost w umowie, a niezbędne do osiągnięcia celu oznaczonego w umowie. p) Inspektor nadzoru powinien nadzorować w/w budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego jednakże minimalna ilość pobytów nie może bym mniejsza niż branża drogowa 2 pobyty a branże pozostałe po 1 pobycie w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71522000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach