Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad realizacją zadania budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad realizacją zadania budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad realizacją zadania budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na terenie Gminy Zagnańsk”. Zadanie realizowane w ramach Działania 4.3.” Gospodarka wodno – ściekowa” Osi priorytetowej 4. „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Kołomań , Gmina Zagnańsk”, Zadanie 2. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Umer, Gmina Zagnańsk”, Zadanie 3.„Pełnienie nadzoru archeologicznego nad zadaniem budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Umer, Gmina Zagnańsk”, Zadanie 4 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Samsonów,ul. Rurarnia,Gmina Zagnańsk”, 3.3.Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa Sieci Kanalizacji Sanitarnej w msc. Kołomań, Gmina Zagnańsk”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). 71520000 -9 usługi nadzoru budowlanego. 1. Zakres rzeczowy obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączonym zakresem do wykonania: a) Kanał grawitacyjny o długości 3174m: - Od studni S147 do pompowni ścieków P1 - Od studni S101 do pompowni ścieków P1 - Od studni S206 do pompowni ścieków S105’ b) Kanał tłoczny o długości 1578,9m - od studni S44 do pompowni ścieków P1 c) Pompownia ścieków 1szt wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2. Roboty towarzyszące zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa Sieci Kanalizacji Sanitarnej w msc, Umer, Gmina Zagnańsk”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). 71520000 -9 usługi nadzoru budowlanego. 1.Zakres rzeczowy obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo - kosztorysową z zaznaczonym zakresem do wykonania : a) kanał grawitacyjny o długości 1946 m: - od studni S105 do studni S84 - od studni S135 do studni S84 - od studni S84 do studni S113 - odcinek od pompowni P11 do granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej za studnią S115 - od studni S39 z włączeniem do istniejącej studni S3 - od studni S46 z włączeniem do istniejącej studni S3 - od studni S49 do studni S40 b) kanał tłoczny o długości 498m: - Rurociąg tłoczny do pompowni P11 od studni (KR2) S39, c) Pompownia ścieków - 1szt wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 2.Roboty towarzyszące zgodnie z dokumentacją projektowo – kosztorysową. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad zadaniem „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Umer, Gmina Zagnańsk”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). 71351914 – 3 Usługi archeologiczne. 1. Zakres rzeczowy obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową z zaznaczonym zakresem do wykonania: a) kanał grawitacyjny o długości 1946 m: - od studni S105 do studni S84 - od studni S135 do studni S84 - od studni S84 do studni S113 - odcinek od pompowni P11 do granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej za studnią S115 - od studni S39 z włączeniem do istniejącej studni S3 - od studni S46 z włączeniem do istniejącej studni S3 - od studni S49 do studni S40 b) kanał tłoczny o długości 498m: - Rurociąg tłoczny do pompowni P11 od studni (KR2) S39 c) Pompownia ścieków - 1szt wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2. Roboty towarzyszące zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową. Zadanie 4 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa Sieci Kanalizacji Sanitarnej w msc. Samsonów ul. Rurarnia, Gmina Zagnańsk”. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV). 715220000 – 9 usługi nadzoru budowlanego. 1. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie załączoną dokumentacją projektowo – kosztorysową z zaznaczonym zakresem do wykonania): a) kanał grawitacyjny o długości 907 m: - od studni SO do studni S27, b) ONS (odcinki od kanału głównego do granicy pasa drogowego o długości 33,7 m; 2.Roboty towarzyszące zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową. 3.4. W zakresie realizacji zadań: 1; 2; i 4: 3.4.1. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa. 3.4.2.Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać wszelkie konieczne zgody, uzgodnienia konieczne do wykonania robót – między innymi uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew, wykonanie zgłoszeń w „Wodociągach Kieleckich”. 3.4.3. Przez okres realizacji zadań należy zachować ciągłość dojazdu do posesji, 3.4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli występują okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania ( m.in. brak wystarczających środków finansowych). 3.4.5.Zakres do wykonania robót został określony w dokumentacji projektowej,opracowaniu określającym geotechniczne warunki posadowienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz zapisami zawartymi w SIWZ. 3.4.6.Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej nazwy handlowe oraz pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent ,dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.4.7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanej infrastruktury - 2 kpl. Do odbioru należy przedstawić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie. 3.4.8. Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji m.in. koszty próby szczelności, badania bakteriologiczne, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej, inwentaryzacja powykonawcza oraz ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi wykonawca. 3.4.9.Ze względu na planowaną w roku 2019 budowę drogi gminnej w miejscowości Umer, wykonawca zadania 2 w pierwszej kolejności powinien wykonać odcinek kanału sanitarnego pomiędzy studniami S-87 a S105. 3.4.10. Wodociągi Kieleckie jako przyszły użytkownik (przedmiotu umowy) infrastruktury kanalizacji sanitarnej i wodociągowej będą stroną uczestniczącą w procedurze odbiorowej. 3.4.11. Po stronie Wykonawcy przygotowanie dokumentów do wystąpienia do organu Nadzoru Budowlanego o wydanie pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 3.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla: A. zadania 1; 2 i 4: 1.Nadzór inwestorski sprawowany będzie na podstawie zawartej pomiędzy stronami umowy, w zakresie określonym poniżej oraz przepisami Prawa Budowlanego. 2.Obowiązki Wykonawcy wynikające z nadzoru inwestorskiego zostają rozszerzone o czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. 3.W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany zostanie w szczególności do: a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodności prowadzonych robót z zawartą umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż: - 3 razy w tygodniu, w tym: 2 pobyty – branża sanitarna, 1 pobyt dla każdej z pozostałych branż na zadaniu 1 i 2, - 2 razy w tygodniu - branża sanitarna na zadaniu 4. b) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu, d)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń Wykonawcy za wykonanie roboty, f) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub bada, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, g) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, h) na każde żądanie Zamawiającego składanie sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, i) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, j)w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem. k)Inspektor Nadzoru bierze udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, l) w porozumieniu z Zamawiającym każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru technicznego o wypadkach naruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych, m) potwierdzenia wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy, n)skompletowania wraz z Wykonawcą robót budowlanych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, dokumentacji powykonawczej, kart gwarancyjnych itp., o) w razie konieczności wykonania robót uzupełniających lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokół konieczności podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo kosztorysowej, p)przygotowania do odbioru częściowego i kocowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, r.) rozliczenia finansowego i rzeczowego realizowanego zadania inwestycyjnego, s)dojazd na miejsce budowy lub siedziby Zamawiającego, czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcę robót budowlanych, t) egzekwowania od Wykonawcy obowiązków wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz postanowień umownych, u) uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót, w) ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego oraz powiadamiania Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów, niejasności, sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej, B. zadania 3: 1. Zakres pełnienia nadzoru archeologicznego obejmuje m.in.: a) Przygotowanie dokumentów do uzyskania od właściwych organów zezwolenia/pozwolenia na prowadzenie prac archeologicznych, b) Sporządzenie dokumentacji (opisowej, rysunkowej, fotograficznej) reliktów odkrytych na terenie wykonywanych robót budowlanych, c) Sporządzenie dokumentacji oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego, d) prowadzenie dokumentacji przebiegu prac archeologicznych wraz z opracowaniem wyników tych prac, e) Prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego, f) potwierdzenie przyjęcia bez uwag przez właściwy organ sprawozdania oraz innych wymaganych dokumentów dotyczących przeprowadzonych prac archeologicznych, g) wizytacje terenu budowy na każde żądanie Zamawiającego oraz według potrzeb wynikających z pełnionego nadzoru, h) uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń w zakresie prac archeologicznych wynikających z przepisów prawa oraz zaleceń organów uprawnionych do ich wydawania, i) wykonywania innych niezbędnych czynności wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 2.Inspektor Nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu. 3.Wykonawca świadczący usługi nadzoru archeologicznego sporządzi dokumentację z wykonanego przez niego zakresu prac w dwóch egzemplarzach (jeden dla Zamawiającego drugi dla Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71522000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach