Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Wodnej, Podwale i Podrzecze (na odcinku od ul. Kolegiackiej do ul. Rzecznej) w Sieradzu wraz z infrastrukturą

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie ulic: Wodnej, Podwale i Podrzecze (na odcinku od ul. Kolegiackiej do ul. Rzecznej) w Sieradzu wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi obejmującymi następujące branże: 1)drogową, 2)instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4)telekomunikacyjną. 2. Charakterystyka robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: 1) Element 1 - ulica Wodna: a)przebudowa jezdni (nawierzchnia z kostki granitowej częściowo z pasem postojowym, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnia z kamienia polnego i nawierzchnia żwirowa), przebudowa chodników (z płyt granitowych oraz kostki granitowej), b)wykonanie odwodnienia ulicy ściekami do wpustów ulicznych włączonych do projektowanego kanału deszczowego, c)budowa oświetlenia ulicznego, d)przebudowa przyłączy energetycznych, e)wykonanie kanalizacji teletechnicznej, f)wykonanie i montaż obiektów małej architektury, g)urządzenie zieleni. 2) Element 2 - ulica Podwale: a)przebudowa jezdni (konstrukcja jezdni do zachowania, nawierzchnia jezdni bitumiczna), budowa parkingu dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki granitowej, budowa chodników z płyt granitowych i kostki granitowej, b)wykonanie odwodnienia ulicy ściekami do wpustów ulicznych włączonych do projektowanego kanału deszczowego, c)wykonanie kanalizacji sanitarnej z przyłączami, d)budowa oświetlenia ulicznego, e)przebudowa przyłączy energetycznych, f)wykonanie kanalizacji teletechnicznej, g)wykonanie i montaż obiektów małej architektury, h)urządzenie zieleni. 3) Element 3 - ulica Podrzecze: a)przebudowa jezdni (nawierzchnia jezdni bitumiczna), budowa miejsc postojowych o nawierzchni z kostki granitowej, budowa chodników z płyt granitowych i kostki granitowej, b)wykonanie odwodnienia ulicy ściekami do wpustów ulicznych włączonych do istniejącego i częściowo przeprojektowanego kanału deszczowego, c)budowa oświetlenia ulicznego, d)przebudowa przyłączy energetycznych, e)wykonanie kanalizacji teletechnicznej, f)wykonanie i montaż obiektów małej architektury, g)urządzenie zieleni. 3. W ramach zamówienia należy sprawować: funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i pracami określonymi w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, projektów organizacji ruchu, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 4. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e)wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f)żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a)uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, b)weryfikacja faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, c)przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, d)bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, e)uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji. 6. Wartość nadzorowanych robót budowlanych WRB wynosi: 2.639.723,85 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach