Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku A Urzędu Miasta Sieradza

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej i zasobach komunalnych miasta Sieradza - termomodernizacja budynku A Urzędu Miasta Sieradza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji oraz przebudowy elewacji budynku Urzędu Miasta Sieradza, zlokalizowanego przy placu Wojewódzkim 1 w Sieradzu. Nadzorem inwestorskim należy objąć branżę budowlaną i elektryczną. 2. Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70-0, 040, gr. 5-40 cm. Strefy poszczególnych grubości styropianu zostały zaznaczone w dokumentacji projektowej, 2) docieplenie ścian piwnic budynku od strony frontowej i od strony ul. Kościuszki, na głębokość 100 cm poniżej poziomu terenu oraz od strony frontowej, ul. Kościuszki i podwórka na wysokości 50 cm powyżej poziomu terenu wraz z naprawą tynków oraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 3) wymianę opaski betonowej od strony ul. Kościuszki, Przedszkola nr 1 oraz od strony frontowej budynku; 4) wykonanie tynku cienkowarstwowego na ścianach od strony frontowej, podwórka i ul. Kościuszki; 5) malowanie elewacji od strony Przedszkola nr 1; 6) wymianę wszystkich obróbek blacharskich oraz podokienników (z wyjątkiem obróbki attyki przygotowanej pod przyszłe ocieplenie podczas prac związanych z remontem dachu); 7) wykonanie dodatkowej obróbki na attyce przygotowanej pod przyszłe ocieplenie podczas prac związanych z remontem dachu w miejscach dodatkowego styropianu zaprojektowanego ze względów estetycznych; 8) wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej typowanej do wymiany; 9) oczyszczenie i malowanie drzwi zewnętrznych przewidzianych do konserwacji; 10) zamurowanie filarów podokiennych związanych ze zmniejszeniem wielkości otworu okiennego w elewacji frontowej; 11) likwidację murka oporowego wraz z utwardzeniem betonowym zlokalizowanym w elewacji frontowej budynku; 12) demontaż istniejących krat na oknach piwnicy od strony frontowej budynku, od strony podwórka oraz w oknie od strony Przedszkola nr 1; 13) remont wejścia głównego oraz schodów wejściowych zlokalizowanych od strony elewacji frontowej obejmujący między innymi wymianę okładziny zewnętrznej schodów. Schody należy obłożyć płytami granitowymi, kolor grafitowy BOHUS GREY, powierzchnia płomieniowana antypoślizgowa. Wymiary płyt na stopnicach i podstopnicach pobrać z natury i dostosować do istniejącego układu stopni. Na spocznikach zastosować płyty o wymiarach 60×60 cm. Ponadto należy wykonać malowanie konstrukcji nad wejściem i innych elementów, montaż kasetonów elewacyjnych stalowych itp.; 14) wykonanie okładziny cokołu budynku z płyt granitowych monochromatycznych, kolor grafitowy BOHUS GREY, powierzchnia wykończenia płomieniowana i szczotkowana do uzyskania efektu satyny. Podstawowy wymiary płyt 100×35×3 cm. Okładzinę cokołu należy mocować do ścian za pomocą kotew systemowych przewidzianych do tego celu wykonanych ze stali nierdzewnej; 15) wykonanie na elewacji frontowej napisu o wys. 72 cm URZĄD MIASTA SIERADZA z efektem halo, zgodnie z logotypem Sieradza; 16) wykonanie na elewacji od strony ul. Kościuszki herbu o wymiarach 1645×1400 mm z blachy gr. 6 mm, wycinany laserowo, zabezpieczony antykorozyjnie (ocynk galwaniczny), pomalowany farbą nawierzchniową proszkową w kolorze grafitowym zgodnie z logotypem Sieradza. Herb umieścić na płycie plexiglass kolor biały (mleczny); 17) naprawę czapki betonowej na murkach od strony podwórka wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej; 18) wykonanie nowej instalacji odgromowej; 19) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia reklamy Urzędu Miasta Sieradza zlokalizowanej na budynku oraz wykonanie instalacji oświetlenia herbu umieszczonego na budynku; 20) przełożenie wszystkich elementów montowanych mechanicznie do elewacji tj. urządzeń, reklam, szyldów, uchwytów metalowych itd.; 21) zabezpieczenie wszystkich luźno wiszących przewodów elektrycznych poprzez ułożenie w rurach ochronnych. Pełny zakres robót objętych nadzorem inwestorskim, a przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa i STWiORB. 3. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 6) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 1) uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, 2) weryfikacje faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, 3) przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, 4) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, 5) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji. 5. Zamawiający dostarczy dokumentację projektową obiektu. 6. Wartość netto nadzorowanych robót budowlanych wynosi 612.530,77 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach