Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pszczynie”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pszczynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pszczynie” realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Szczegółowy zakres prac projektowych i budowlanych jest określony w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym TOM III (PFU) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres świadczenia wykonawcy prac projektowych i budowlanych obejmuje również wszystkie pozostałe prace, które nie zostały wskazane w SIWZ, w IDW oraz w PFU, a są niezbędne do osiągnięcia rezultatu w postaci zaprojektowania, wykonania rozbudowy oraz uzyskania w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Do określenia zakresu prac projektowych i budowlanych zastosowanie ma Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawierająca instrukcję dla Wykonawców (TOM I) oraz program Funkcjonalno- Użytkowy (TOM II) dla postępowania nr IZP.271.1.0059.2018r. Powyższy opis jest poglądowy i sporządzony został na podstawie materiałów udostępnionych na stronie internetowej BIP Pszczyna pod adresem: http://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-postepowania-przetargowego-na-realizacje-zadania-pn-projekt-i-rozbudowa-szkoly-podstawowej-nr-2-w-pszczynie 3. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 07-07-1994), przepisami prawa polskiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych robót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, d. sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, e. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego, f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy tj. Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach