Przetargi.pl
Budowa i modernizacja ogrodu przedszkolnego w Miejskim Przedszkolu nr 66 w Katowicach przy ul. Brynicy 50

Miejskie Przedszkole nr 66 ogłasza przetarg

  • Adres: 40353 Katowice, ul. Brynicy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 256 97 28 , fax. 32 256 97 28
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 66
    ul. Brynicy 50
    40353 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 256 97 28, fax. 32 256 97 28
    REGON: 27055461100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja ogrodu przedszkolnego w Miejskim Przedszkolu nr 66 w Katowicach przy ul. Brynicy 50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji ogrodu przedszkolnego w części wschodniej działki polegające na instalacji urządzeń zabawowych i wykonaniu dojścia wraz z utwardzonymi placami wykończonymi nawierzchnią poliuretanową, z trawy naturalnej i nawierzchni z piasku. Placyki na których będą instalowane urządzenia zostały zaprojektowane w formie okręgów połączonych ze sobą ścieżką. Przewiduje się instalację następujących urządzeń: • Zestaw integracyjny w nawierzchni z trawy naturalnej – 1 szt. • Karuzela przeznaczona dla osób niepełnosprawnych w nawierzchni poliuretanowej – 1 szt. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: • Powierzchnie wykończona w nawierzchni poliuretanowej – 57,44 m2 • Powierzchnie wykończona w trawie naturalnej – 151,00 m2 • Krawężniki elastyczne – 117,5 mb Opis stanu istniejącego: W chwili obecnej na terenie objętym zakresem postępowania nie występują żadne urządzenia kolidujące z inwestycją. W sąsiedztwie terenu objętego opracowaniem znajduję się budynek Przedszkola wraz z placem zabaw. Cały teren jest ogrodzony i wyposażony w bramy wjazdowe i furtki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych „KOSZT-BUD” Dariusz Majer, 44-196 Knurów, ul. 44-196 Knurów, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Niniejsze postępowanie nie obejmuje instalacji urządzenia „Bocianie gniazdo w nawierzchni z piasku 1 szt.” oraz wykonania powierzchni z piasku płukanego (151,00m2), tj. pozycji przedmiarów od nr 2.1 do 2.9 oraz 5.3. Jako materiał pomocniczy do wyceny - przedmiary robót - nie rodzące roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach