Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiśniowa Góra w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Andrespol

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiśniowa Góra w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Andrespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy posesji w miejscowości Wiśniowa Góra w ulicach: Oficerskiej, Topolowej, Tyrolskiej, Aleja Róż, Konopnickiej, Szkolnej. 1.1. Zakres robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy posesji objętych nadzorem inwestorskim w miejscowości Justynów: 1) Kanał sanitarny z rur PVC Ø 200 mm – o łącznej długości 1659,50 m 2) Kanał sanitarny z rur PVC Ø 250 mm – o łącznej długości 417,50 m 3) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC Ø 160 mm - o długości 596,50 m 4) Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC Ø 200 mm - o długości 17,00 m 5) Montaż studni rewizyjnych: b. średnicy fi 1000 mm – łącznie 50 sztuk, c. średnicy fi 1200 mm – łącznie 11 sztuk. 1.2. Zadanie inwestycyjne obejmuje roboty związane z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje obowiązku pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni. 1.3. Do obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) pełen zakres czynności i obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Andrespol, a Wykonawcą robót budowlanych, 8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzania tej obecności wpisem w dzienniku budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz z zasadami wiedzy budowlanej, 9) kontrola prawidłowości realizacji zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, 10) sporządzanie miesięcznych raportów (na koniec miesiąca) z przebiegu robót, 11) przygotowywanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru, 12) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, itp. 13) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z wodnej próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych, 14) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót, 15) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy, 16) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 1.4. Ponadto, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 1) przybycia na teren budowy w jak najszybszym czasie, od powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach niecierpiących zwłoki) i podjęcia czynności objętych umową, 2) kontrola budowy w dni robocze min. 2 razy w tygodniu – co winno być potwierdzone wpisem w dzienniku budowy oraz podpisem na liście obecności będącej w siedzibie Zamawiającego, 3) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji pisemnej o stanie realizacji robót – oraz w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach dotyczących wykonywania zadania inwestycyjnego, 4) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego do kontrolowania rozliczeń budowy, 5) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 6) sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron. 1.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach