Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ: RENOWACJA I ADAPTACJA FORTU VII W POZNANIU DLA ZACHOWANIA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO – CZĘŚĆ II

Wielkopolskie Muzeum Niepodległości ogłasza przetarg

  • Adres: 61-777 Poznań, Woźna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 517 288, , fax. 618 517 288
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
    Woźna 12
    61-777 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 517 288, , fax. 618 517 288
    REGON: 27790200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmn.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI POD NAZWĄ: RENOWACJA I ADAPTACJA FORTU VII W POZNANIU DLA ZACHOWANIA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO – CZĘŚĆ II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego – część I”. W ramach części II, o której mowa w zadaniu uprzednim realizowane będą roboty budowalne polegające rozbiórki oraz prace remontowo-renowacyjne elewacji i murów fosy na terenie fortu VII przy ul. Polskiej w Poznaniu, przy czym Zamawiający informuje, że w ramach robót budowlanych w zakresie rozbiórek oraz prac remontowo- renowacyjnych elewacji i murów fosy na terenie Fortu VII przy ul. Polskiej w Poznaniu realizowane będzie część robót ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Z uwagi na fakt, że poszczególne dokumenty wchodzące w skład dokumentacji, o której mowa w zdaniu uprzednim stanowią nierozdzielną całość i opisują szerszy zakres robót niż ten przewidziany do realizacji, dokumentacje należy czytać łącznie z uszczegółowieniem zakresu robót w zakresie rozbiórek oraz prac remontowo-renowacyjnych elewacji i murów fosy na terenie Fortu VII przy ul. Polskiej. Dokumentacja, o której mowa powyżej, jak również przywołane uszczegółowienie dostępne są na stronie internetowej: http://www.wmn.poznan.pl/fa-261-5-20-ogloszenie-o-zamowieniu-roboty-budowlane-renowacja-i-adaptacja-fortu-vii-w-poznaniu-dla-zachowania-dziedzictwa-kulturowego-czesc-ii/?rodzaj%5B0%5D=aktualne. Fort VII wpisany jest do rejestru zabytków. 4.1 Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 4.1.1 reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4.1.2 sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; 4.1.3 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4.1.4 potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 4.2 Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 4.2.1 wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 4.2.2 żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4.2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2.4 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71530000-2 Doradcze usługi budowlane 71540000-5 Usługi zarządzania budową 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wys. 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Punkcie 10.6.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.7.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty winny być wystawione odpowiednio w termie określonym w pkt 10.7.1. SIWZ. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Wykonawca składa w ramach oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy (sporządzony wg Wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 a i 3b do SIWZ, 3) Wykaz doświadczenia Personelu Wykonawcy w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 2_1 do SIWZ), 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10.8.1 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach