Przetargi.pl
PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części (Pakiety): I. Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój. W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój (ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej: 1) Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi - 1 sztuka, 2) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi - 1 sztuka, 3) Półka wisząca przestawna podwójna - 2 sztuki, 4) Stół do prezentacji - 2 sztuki, B) Sprzęt kuchenny: 1) Chłodziarko - zamrażarka - 1 sztuka, 2) Frytkownica pojedyncza - 1 sztuka, 3) Zmywarka do naczyń - 1 sztuka, 4) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 10 sztuk, 5) Blender - 10 sztuk, 6) Czajnik elektryczny - 1 sztuka, 7) Mikser z misą obrotową - 6 sztuk, 8) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 10 sztuk, 9) Waga kuchenna - 10 sztuk, 10) Kuchenka mikrofalowa - 1sztuka, 11) Toster - 1 sztuka, 12) Opiekacz dwukomorowy - 1 sztuka, C) Pozostałe wyposażenie: 1) Zestaw do carvingu - 1 zestaw, 2) Komplet garnków ze stali nierdzewnej - 10 kompletów, 3) Serwis obiadowo kawowy - 3 komplety, 4) Sprzęt kuchenny ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 5) Komplet naczyń żaroodpornych - 1 komplet, 6) Drobny sprzęt kuchenny - 1 zestaw, 7) Zastawa stołowa - 1 komplet, 8) Komplet sztućców stołowych podstawowych wykonanych ze stali nierdzewnej 18/10 - 1 komplet, 9) Zestaw 68 szt. sztućców zapakowanych w walizkę dla 12 osób, wykonanych z wysokogatunkowej, chromoniklowej stali 18/10 - 1 komplet, 10) Garnek do ryb - 3 sztuki, 11) Dzbanek stalowy - 3 sztuki, 12) Komplet patelni teflonowych śr. 160, 200, 240mm. i patelnia do naleśników - 10 kompletów, 13) Komplet noży kuchennych - 10 kompletów, 14) Nożyki do obierania - 6 sztuk, 15) Tasak kuchenny - 1 sztuka, 16) Miska polerowana stalowa - 63 sztuki, 17) Miska satynowa stalowa - 6 sztuk, 18) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 10 kompletów, 19) Zestaw foremek silikonowych - babki, babeczki - 7 kompletów, 20) Łopatka do ryb - 6 sztuk, 21) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków szklanych ze wzorem - 1 komplet, 22) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków ze stali nierdzewnej - 1 komplet, 23) Radełko do pizzy - 6 sztuk, 24) Widelec do serwowania sałaty - 10 sztuk, 25) Łyżka do sałaty - 10 sztuk. II. Pakiet 2: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa kuchni: szafki, blaty, szuflady na 4 stanowiska uczniowskie +1 stanowisko instruktorskie: 1) zabudowa czterech stanowisk uczniowskich, 2) zabudowa stanowiska instruktorskiego, 3) zabudowa piekarnika, B) Sprzęt kuchenny: 1) Zlewozmywak dwukomorowy - 6 sztuk, 2) Baterie zlewozmywakowe stojące, wysoka wylewka, jednouchwytowa - 6 sztuk, 3) Płyta indukcyjna 4 palnikowa do zabudowy - 4 sztuki, 4) Piekarnik z termoobiegiem do zabudowy - 1 sztuka, 5) Okap przyścienny wykonany ze stali nierdzewnej - 3 sztuki, III. Pakiet 3: Zakup wyposażenia oraz sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Robot kuchenny- 1 sztuka, 2) Mikser z misą obrotową - 8 sztuk, 3) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 4 sztuki, B) Pozostałe wyposażenie: 1) Komplet garnków do płyt indukcyjnych - 8 kompletów, 2) Garnek wysoki - 3 sztuki, 3) Komplet patelni przystosowanych do używania na kuchniach indukcyjnych - 8 kompletów, 4) Zestaw przyborów kuchennych - 1 zestaw, 5) Waga elektroniczna do 15 kg - 1 sztuka, 6) Komplet noży - 1 komplet, 7) Komplet misek wykonanych ze stali nierdzewnej - 1 komplet, 8) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 1 komplet, 9) Zestaw sprzętu kuchennego ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 10) Komplet sztućców stołowych podstawowych dla 60 osób - 1 komplet, 11) Zastawa stołowa ze szkła francuskiego typu arcoroc -1 komplet, 12) Komplet sztućców stołowych różnego zastosowania - 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr 75 1050 1722 1000 0023 5629 8246 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych - Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt. 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt. 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach