Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia kuchni w budynku remizy OSP w Przydonicy

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia kuchni w budynku remizy OSP w Przydonicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem części wyposażenia kuchni w budynku remizy OSP w Przydonicy w ramach zadania pn.: Utworzenie Centrum Społeczno-Kulturalnego w budowanej remizie OSP w Przydonicy. 5. W zakres zamówienia należy dostarczyć oraz zamontować następujące wyposażenie kuchni: 5.1. Zlewozmywak ze stali nierdzewnej jednokomorowy- 2 szt. 5.2. Zlewozmywak ze stali nierdzewnej jednokomorowy z blatem- 3 szt. 5.3. Zlewozmywak ze stali nierdzewnej dwukomorowy - 1 szt. wraz z bateriami umywalkowymi. 6. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI - objętego PROW na lata 2007-2013, tytuł operacji: Utworzenie centrum społeczno-kulturalnego w budowanej remizie OSP w m. Przydonica. Nr umowy o przyznanie pomocy : 00088-6930-UM0630501/14 z dn. 3.10.2014r. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach