Przetargi.pl
Organizacja studyjnych wizyt zagranicznych dla członków grup roboczych Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48223692900, , fax. +48223692120
  • Data zamieszczenia: 2020-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48223692900, , fax. +48223692120
    REGON: 14162841000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja studyjnych wizyt zagranicznych dla członków grup roboczych Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu studyjnego dla uczestników Grupy Roboczej ds. Nowej Perspektywy Finansowej 2021-2027 Sieci „Partnerstwo Środowisko dla Rozwoju” do Hiszpanii w dniach 2-6 czerwca 2020 r. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: transportu międzynarodowego i lokalnego, zakwaterowania, wyżywienia, tłumaczenia spotkań, transferów lokalnych na miejscu wizyty, usług opiekuna grupy, wykupienia ubezpieczenia dla uczestników wyjazdu, zapewnienia zestawów komunikacyjnych typu „tour guide system” oraz fakultatywnie Programu uzupełniającego związanego z tematyką wyjazdu studyjnego. 2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79997000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 548 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu przy użyciu Platformy E-Zamawiający lub za pomocą poczty elektronicznej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (proponowany wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie niezwłocznie nie później niż w terminie 3 dni od zaistnienia nowych okoliczności o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zawarty jest w rozdziale VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach