Przetargi.pl
Organizacja studyjnych wizyt zagranicznych dla członków grup roboczych Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48223692900, , fax. +48223692120
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48223692900, , fax. +48223692120
    REGON: 14162841000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja studyjnych wizyt zagranicznych dla członków grup roboczych Sieci „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej w Hiszpanii, poprzez zapewnienie transportu międzynarodowego i lokalnego, obsługi hotelarsko-gastronomicznej, usług opiekuna, tłumacza, zapewnienie zestawów komunikacyjnych typu „tour guide system” i wykupienia ubezpieczenia uczestnikom wizyty studyjnej Grupy Roboczej ds. Gospodarki Odpadami. 2. Przedmiot zamówienia finansowany jest z projektu POPT.02.01.00-00-0172/17 pn. „Kontynuacja wsparcia funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi „Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju” w latach 2018-2019”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020”. 3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79997000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy): a) Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych potwierdzające, że Wykonawca ma zezwolenie na organizowanie imprez turystycznych. Mając na uwadze, że zamawiający ma możliwość samodzielnego uzyskania dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w tym rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2015 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z późn. zm.), w formularzu oferty należy podać informacje potrzebne do samodzielnego uzyskania ww. dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca musi złożyć: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ). Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (proponowany wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach