Przetargi.pl
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,

Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413114692
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413114692
    REGON: 291010352
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie Miasta i Gminy Morawica,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny:1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map), ustalenia szczegółowego zakresu prac, oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonania opracowania ekofizjograficznego, wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy, uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej, wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu, analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu, ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej, 2 egz. wersji papierowej formatu A-4, część opisową 4 egz. część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD , bazę do programu EWMAPATreść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisamiUchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji. 7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 111. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 212. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 313. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 115. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 216. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3Część 2 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole:1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map), ustalenia szczegółowego zakresu prac, oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonania opracowania ekofizjograficznego, wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy, uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej, wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu, analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu, ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej, 2 egz. wersji papierowej formatu A-4, część opisową 4 egz. część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD , bazę do programu EWMAPATreść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisamiUchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji. 7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 111. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 212. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 313. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 115. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 216. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3Część 3 – Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki – część II:1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem w formie i zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, przepisy prawa miejscowego a także zgodnie z wymaganiami organu nadzoru prawnego.2. W przypadku zmian w przepisach wykonawca jest zobowiązany do dostosowania w/w opracowań do tych zmian .3. Opracowania winny uwzględniać ustalenia m.in. Planu przestrzennego zagospodarowania kraju oraz Planu zagospodarowania przestrzennego województwa Świętokrzyskiego.4. W ramach wykonania poszczególnych opracować wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy (w tym także map), ustalenia szczegółowego zakresu prac, oceny istniejącego stanu zagospodarowania, ustalenia celów, jakie ma spełniać zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, analizy wniosków do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonania opracowania ekofizjograficznego, wykonania prognozy oddziaływania na środowisko zmiany planu, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w art. 51 ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowania projektu zmiany planu w ilości niezbędnej celem udostępnienia go do uzgodnień i opiniowania, opracowanie projektu planu miejscowego musi być poprzedzone konsultacjami oraz dyskusją z radnymi z Komisją Konsultacyjną przy Radzie Miejskiej oraz Burmistrzem Miasta i Gminy, uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno –Architektonicznej, wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowania wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zapewni obsługę merytoryczną oraz uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu, analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu oraz dokonanie zmian w projekcie zmiany planu w związku z uwzględnieniem uwag, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia w sprawie nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu wniesionych w trakcie ich wyłożenia do publicznego wglądu, ewentualnego ponownego uzgodnienia projektu planu, sporządzenia projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy, oraz zasadach ich finansowania, przygotowania projektu zmiany planu do uchwalenia i publikacji,5. Powyższe wyliczenie zakresu prac stanowiących przedmiot opracowania nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, którym jest sporządzenie opracowania odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia.6. Ostateczne i uchwalone przez Radę Miejską w Morawicy, zmiany planu miejscowego tj. teksty uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 4 egz. części kartograficznej sporządzonej na mapie w skali 1: 2000 w technice barwnej, 2 egz. wersji papierowej formatu A-4, część opisową 4 egz. część opisową /rozszerzenie .pdf, .doc/ i kartograficzna /rozszerzenie dxf, dwg, jpeg, pdf/ na płycie CD / DVD , bazę do programu EWMAPATreść uchwały należy sporządzić wykorzystując oprogramowanie do tworzenia aktów prawnych w formacie XML zgodnie z obowiązującymi przepisamiUchwałę należy przygotować wraz z załącznikami gotowymi do publikacji. 7. W przypadku zgłoszenia przez organu nadzoru uwag i zastrzeżeń do uchwalonych opracowań Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić te opracowania do zgodności z przepisami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ramach określonego w umowie wynagrodzenia8. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi dokumentami:9. Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 741 ze zm.) - dotyczy Części 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia10. Uchwała Nr XVIII/237/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny.”- dotyczy Części 111. Uchwała Nr XVIII/234/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole.” - dotyczy Części 212. Uchwała Nr XLV/444/22 Rady Miejskiej w Morawicy z dnia 17 lutego 2022r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki.” - dotyczy Części 313. Uchwała Nr XVIII/236/16 Rady Gminy Morawica z dnia 27 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki”14. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Zbrza, Dębska Wola, Kawczyn, Chmielowice, Drochów Górny i Drochów Dolny. - dotyczy Części 115. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Nida i Podwole. - dotyczy Części 216. Harmonogram rzeczowo-terminowy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych: Morawica, Wola Morawicka i Chałupki. - dotyczy Części 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i posiadają zdolność techniczną i zawodową,2. Za posiadającego zdolność techniczną i zawodową Zamawiający uzna wykonawcę , który wykaże, że dysponuje co najmniej : 1 osobą – osobą uprawnioną do sporządzania projektów aktów planistycznych, zgodnie z warunkami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach