Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz poprawa infrastruktury turystycznej i sportowej w Gminie Michałów w systemie zaprojektuj i wybuduj Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład

GMINA MICHAŁÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, 115
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁÓW
    115
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010317
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz poprawa infrastruktury turystycznej i sportowej w Gminie Michałów w systemie zaprojektuj i wybuduj Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz poprawa infrastruktury turystycznej i sportowej w Gminie Michałów w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie następującego zakresu robót:• budową boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią w Michałowie, • budowa boiska trawiastego w miejscowości Przecławka, • przebudowa boiska o nawierzchni trawiastej w Węchadłowie.• montaż obiektów małej architektury na placach zabaw w miejscowościach Pawłowice, Tomaszów, Zagajów,• montaż siłowni w Turze Górnym, • montaż obiektów małej architektury w Sędowicach i Węchadłowie, • montaż obiektów małej architektury w Polichnie, • budowa altany w miejscowości Polichno.Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi podstawę do realizacji robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.2. Minimalny wymagany termin gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Przedłużenie okresu gwarancji jest kryterium oceny ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie ze wzorem umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.1. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):71.32.00.00 - 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania45.23.32.50 - 6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg43.32.50.00 - 7 - Wyposażenie parków i placów zabaw3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.5.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 8).5.2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt. 7 - do 20% zamówienia podstawowego.6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.7. Zamawiający może zmniejszyć zakres prac objętych zamówieniem co spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych: Uzasadnienie braku podziału na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres robót budowlanych Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców, mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty budowy. Dodatkowo inwestycja realizowana jest w ramach Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie wstępnej promesy dofinansowania inwestycji NR Edycja8/2023/8983/PolskiLad (zadanie realizowane w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy). W związku z powyższym podział zamówienia na części nie jest uzasadniony, bowiem naraża to Zamawiającego na ryzyko.9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040, 1043 i 1495), osób realizujących przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności fizyczne, związane z realizacją robót. 12.1 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy realizacji czynności związanych z wykonywaniem robót fizycznych, montażowych, instalacyjnych, operowania sprzętem oraz narzędziami, objętych zamówieniem wskazanych w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, za wyjątkiem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów budowlanych. 12.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 pkt 12.1. czynności. 12.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań są określone w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ). 13. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 100 ustawy Pzp, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:• sytuacji ekonomicznej lub finansowejNa potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).• zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:o wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę polegającą na budowie boiska o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: Dwieście tysięcy złotych). Do wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.o dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:− Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach